1-SZA KONFERENCJA „ZIKO DERMO BEAUTY FORUM” ZAKOŃCZONA SUKCESEM.
W dniach 24-25 maja 2022 w Aparthotel „Termy Uniejów” odbyła się pierwsza Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Ziko Dermo Beauty Forum” organizowana dla personelu drogerii Ziko Dermo. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 170 osób – kierowników drogerii, dermokonsultantek i dermokonsultantów. W trakcie dwudniowego forum uczestnicy mogli wysłuchać prelekcji przedstawicieli największych, światowych i polskich marek dermokosmetycznych, porozmawiać o produktach i nowościach rynkowych, ale również wziąć udział w warsztatach i szkoleniach dotyczących obsługi Klienta. Była to też okazja do świętowania jubileuszu 10-lecia drogerii Ziko Dermo.
Dwudniowa Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum zakończyła się olbrzymim sukcesem. Była okazją do spotkania personelu Ziko Dermo z producentami dermokosmetyków. Mogli oni porozmawiać, wymienić poglądy i opinie oraz nawiązać bliższe relacje biznesowe.
Podczas pierwszego dnia Konferencji, przedstawiciele takich firm jak: L’Oréal Polska, LABORATOIRE NATIVE GALDERMA POLSKA, NUXE Polska, Perrigo Poland, Dr Irena Eris S.A. oraz LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska omawiali plany i kierunki rozwoju swoich marek oraz prezentowali najnowsze linie dermokometyczne i produkty, które lada moment wejdą na polski rynek.
Konferencji towarzyszyły targi, gdzie na stoiskach wystawienniczych dostawców toczyły się żywe dyskusje w kwestii pielęgnacji, sprzedawanych produktów, potrzeb klienta, czy dermokonsultacji. Specjalistki ds. kosmetologii Ziko Dermo opowiadały producentom dermokosmetyków m.in. o swoich doświadczeniach z Klientami oraz najczęściej zadawanych przez Klientów pytaniach. Z kolei dostawcy szczegółowo opisywali zastosowania różnych dermokosmetyków, opowiadali o najnowszych badaniach w dziedzinie kosmetologii, czy informowali o popularnych składnikach, olejach i ekstraktach, które obecnie są chętnie stosowane na rynku dermokosmetycznym. Można było również przetestować produkty tj. sprawdzić ich konsystencje, zapach, wchłanianie itp.
Drugi dzień Konferencji wypełniły wykłady i warsztaty o tematyce dotyczącej obsługi klienta, rozwijające umiejętności dotyczące rozpoznania jego potrzeb i komunikacji. Uczestnicy szkoleń opisywali własne doświadczenia, zadawali pytania i wspólnie zastanawiali się nad możliwymi rozwiązaniami.
„Celem Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum było spotkanie przedstawicieli reprezentujących dwa najważniejsze filary marki Ziko Dermo: naszych Pracowników z producentami asortymentu dostępnego w naszych drogeriach. Wiemy, że aby zapewnić Klientom najwyższy poziom świadczonych usług niezbędna jest ścisła współpraca z dostawcami, ciągła wymiana doświadczeń i stałe poszerzanie wiedzy. Producenci doskonale znają swoje produkty, śledzą trendy rynkowe i kreują nowe rozwiązania. Z kolei Dermokonsultantki i Dermokonsultanci najlepiej znają potrzeby Klientów Ziko Dermo, ich codzienne pytania i oczekiwania. Cieszę się, że udało się nam połączyć te perspektywy, bo to właśnie synergia naszych działań buduje wyjątkowość miejsca, jakim jest Ziko Dermo – drogeria inna niż wszystkie .” – podsumowuje Pani Beata Kmieć Prezes Ziko Dermo.
Zaufanie, szacunek, wsparcie - to elementy budujące dobre relacje biznesowe, a dzięki Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum udało się je umocnić.

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.