Komunikaty PR

„2 razy więcej radości” na święta – z Kasią

2020-11-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Boże Narodzenie to wyjątkowy i magiczny czas. Cudowną atmosferę pomagają nam tworzyć m.in. pyszne, domowe słodkości, których nie może zabraknąć na świątecznym stole. Wspólne pieczenie to także doskonały sposób na dzielenie się radością z naszymi bliskimi. Wie o tym marka Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu wypieków w polskich domach. W tym roku marka Kasia zachęca, by poczuć „2 razy więcej radości”. Wystarczy kupić dwa opakowania Kasi, aby wesprzeć potrzebujące dzieci z SOS Wioski Dziecięce, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł na organizację wyjątkowych świąt dla naszej rodziny.

Magiczne i słodkie święta – z Kasią!

Przygotowanie tradycyjnych, domowych wypieków to nieodłączny element świątecznych przygotowań w polskich domach. To właśnie wokół bożonarodzeniowych ciast i słodkości gromadzą się przy stole nasze rodziny. Aromat świeżo upieczonych pierniczków w połączeniu z pięknie ubraną choinką tworzy wyjątkową i niepowtarzalną świąteczną atmosferę. Jest to ważne szczególnie teraz, gdy często spędzamy czas z dala od ukochanych osób. Świąteczne spotkanie z najbliższymi staje się wyjątkową i piękną okazją do bycia razem. W dzieleniu się tą bożonarodzeniową radością z bliskimi pomogą nam z pewnością pyszne, domowe wypieki.

„Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy i magiczny czas, który nieodłącznie związany jest z pieczeniem. W przygotowaniu pysznych wypieków pomaga konsumentom kostka do pieczenia Kasia. W tym roku marka Kasia chce także podzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Wystarczy kupić dwa opakowania kostki Kasi, by wesprzeć stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i potrzebujące dzieci, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł – które możemy przeznaczyć na przygotowanie wyjątkowych świąt dla naszej rodziny” – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.

Pomóż potrzebującym dzieciom i weź udział w loterii

„2 razy więcej radości” to kolejna odsłona świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Podobnie jak rok temu, partnerem akcji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Wystarczy kupić dwa opakowania kostki do pieczenia Kasia, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.2razywiecejradosci.pl. Każdy dzień to szansa na wygranie 2000 zł. Do udziału w aktywacji uprawniają zakupy dokonane w okresie 16.11-24.12.2020 roku. Regulamin i szczegóły akcji znaleźć można na stronie www.2razywiecejradosci.pl oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.

Więcej informacji na temat akcji znaleźć można także na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.

Świąteczne pierniczki

Symbolem akcji „2 razy więcej radości” będą bożonarodzeniowe pierniczki, tradycyjnie przygotowywane w czasie świąt w naszych domach.

Kruche ciasteczka piernikowe

trudność: łatwe

czas przygotowania: 60 minut + czas pieczenia 4 (blachy) x 15 minut

ok. 70 sztuk

ciasto:

  • 950 g mąki pszennej
  • 1 kostka do pieczenia Kasia (250 g)
  • 200 g cukru pudru
  • 250 g miodu
  • 3 żółtka
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 40 g przyprawy do pierników
  • ewentualnie łyżka kakao

lukier:

  • 2 szklanki cukru pudru
  • 2 białka jajka
  • ew. barwnik spożywczy

Sposób przygotowania:

 1. Wszystkie sypkie składniki na ciasto przesiej do miski, dodaj miód, kostkę do pieczenia Kasia, żółtka i jajko, wymieszaj dokładnie mikserem.

2. Następnie przełóż całość na stół i szybko zagnieć gładkie ciasto. Zawiń w folię i odłóż do lodówki na 30 minut.

 3. Rozwałkuj na podsypanym mąką stole na grubość około 4 mm i powycinaj foremkami pierniczki.

4. Ułóż na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piecz w 180℃ 10-15 minut. Odstaw do wystygnięcia.

5. Cukier puder utrzyj z białkami na gęsty, gładki lukier. Jeśli jest zbyt rzadki, dodaj więcej cukru pudru i udekoruj nim pierniczki. Biały lukier możesz łatwo zabarwić szczyptą barwnika spożywczego.

I Ty w nadchodzące święta – dziel się radością!

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.