„2 razy więcej radości” na święta – z Kasią
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Boże Narodzenie to wyjątkowy i magiczny czas. Cudowną atmosferę pomagają nam tworzyć m.in. pyszne, domowe słodkości, których nie może zabraknąć na świątecznym stole. Wspólne pieczenie to także doskonały sposób na dzielenie się radością z naszymi bliskimi. Wie o tym marka Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu wypieków w polskich domach. W tym roku marka Kasia zachęca, by poczuć „2 razy więcej radości”. Wystarczy kupić dwa opakowania Kasi, aby wesprzeć potrzebujące dzieci z SOS Wioski Dziecięce, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł na organizację wyjątkowych świąt dla naszej rodziny.
Magiczne i słodkie święta – z Kasią!
Przygotowanie tradycyjnych, domowych wypieków to nieodłączny element świątecznych przygotowań w polskich domach. To właśnie wokół bożonarodzeniowych ciast i słodkości gromadzą się przy stole nasze rodziny. Aromat świeżo upieczonych pierniczków w połączeniu z pięknie ubraną choinką tworzy wyjątkową i niepowtarzalną świąteczną atmosferę. Jest to ważne szczególnie teraz, gdy często spędzamy czas z dala od ukochanych osób. Świąteczne spotkanie z najbliższymi staje się wyjątkową i piękną okazją do bycia razem. W dzieleniu się tą bożonarodzeniową radością z bliskimi pomogą nam z pewnością pyszne, domowe wypieki.
„Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy i magiczny czas, który nieodłącznie związany jest z pieczeniem. W przygotowaniu pysznych wypieków pomaga konsumentom kostka do pieczenia Kasia. W tym roku marka Kasia chce także podzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Wystarczy kupić dwa opakowania kostki Kasi, by wesprzeć stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i potrzebujące dzieci, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł – które możemy przeznaczyć na przygotowanie wyjątkowych świąt dla naszej rodziny” – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.
Pomóż potrzebującym dzieciom i weź udział w loterii
„2 razy więcej radości” to kolejna odsłona świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Podobnie jak rok temu, partnerem akcji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Wystarczy kupić dwa opakowania kostki do pieczenia Kasia, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.2razywiecejradosci.pl. Każdy dzień to szansa na wygranie 2000 zł. Do udziału w aktywacji uprawniają zakupy dokonane w okresie 16.11-24.12.2020 roku. Regulamin i szczegóły akcji znaleźć można na stronie www.2razywiecejradosci.pl oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.
Więcej informacji na temat akcji znaleźć można także na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.
Świąteczne pierniczki
Symbolem akcji „2 razy więcej radości” będą bożonarodzeniowe pierniczki, tradycyjnie przygotowywane w czasie świąt w naszych domach.
Kruche ciasteczka piernikowe
trudność: łatwe
czas przygotowania: 60 minut + czas pieczenia 4 (blachy) x 15 minut
ok. 70 sztuk
ciasto:
- 950 g mąki pszennej
- 1 kostka do pieczenia Kasia (250 g)
- 200 g cukru pudru
- 250 g miodu
- 3 żółtka
- 1 jajko
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 40 g przyprawy do pierników
- ewentualnie łyżka kakao
lukier:
- 2 szklanki cukru pudru
- 2 białka jajka
- ew. barwnik spożywczy
Sposób przygotowania:
1. Wszystkie sypkie składniki na ciasto przesiej do miski, dodaj miód, kostkę do pieczenia Kasia, żółtka i jajko, wymieszaj dokładnie mikserem.
2. Następnie przełóż całość na stół i szybko zagnieć gładkie ciasto. Zawiń w folię i odłóż do lodówki na 30 minut.
3. Rozwałkuj na podsypanym mąką stole na grubość około 4 mm i powycinaj foremkami pierniczki.
4. Ułóż na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piecz w 180℃ 10-15 minut. Odstaw do wystygnięcia.
5. Cukier puder utrzyj z białkami na gęsty, gładki lukier. Jeśli jest zbyt rzadki, dodaj więcej cukru pudru i udekoruj nim pierniczki. Biały lukier możesz łatwo zabarwić szczyptą barwnika spożywczego.
I Ty w nadchodzące święta – dziel się radością!
Wesołych Świąt!

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.