25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
Wafle Familijne, najbardziej rodzinne wafelki w Polsce, królują w polskich domach od 1995 roku. Niezmiennie od 25. lat produkowane są w Bydgoszczy. Od samego początku wyróżniały się innowacyjnością. Marka jako pierwsza wprowadziła wariant „dwusmakowy” (dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – w jednym wafelku), który w ówczesnym czasie był unikalny. Aktualnie portfolio obejmuje 11 smaków, a wśród nich kultowe już Wafle Familijne o smaku kakaowo-śmietankowym.
Mechanizm jubileuszowej loterii „Familijne 25. urodziny” jest prosty. Aby móc wygrać gotówkę, a w wielkim finale zyskać szansę na rodzinny samochód (Volkswagen T-Cross) – nagrodę główną, wystarczy zakupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie familijne.pl i zdrapać wirtualną, jubileuszową zdrapkę. Urodzinową akcją objęte zostało całe portfolio smaków. Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów aż 1000 pakietów Wafli Familijnych na start, bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii, która potrwa do końca sierpnia, udostępniono na stronie familijne.pl.
Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży aż do końca sierpnia. Z początkiem lipca startuje kampania telewizyjna pod hasłem „Familijne świętują 25. Urodziny!”. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz kinach. Komunikacja loteryjna będzie realizowana także we współpracy z influencerami oraz w ramach dedykowanej akcji jubileuszowej na antenie radia ZET. Przekaz promocyjny wzmocnią nośniki OOH, reklama w prasie branżowej oraz specjalne, urodzinowe materiały POS w punktach sprzedaży.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=QUdtnAX_2nY
Marka: Familijne
Produkt: Familijne Gofrowe
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.familijne.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.