Accor publikuje wyniki finansowe za 2021 rok
Grupa Accor opublikowała wyniki finansowe za 2021 rok. Przychody Grupy w porównaniu do 2020 roku wzrosły o 36% do 2 204 mln euro, a zysk netto w 2021 roku wyniósł 85 mln euro.
Jeden ze światowych liderów hotelarstwa, Accor, ogłosił wyniki finansowe za cały 2021 rok. Dane wskazują, że rośnie ożywienie i optymizm w branży, a osiągnięte kluczowe wskaźniki - dobry kierunek obranych zmian. Wyniki finansowe Grupy ocenił Sébastien Bazin, przewodniczący i CEO Accor.
- Pomimo wyzwań, jakie przyniósł początek roku w związku z kolejnymi restrykcjami sanitarnymi, 2021 pokazał znaczącą poprawę biznesu, a od wiosny obserwowaliśmy rosnące wyniki z miesiąca na miesiąc do samego grudnia. Pomyślne wyniki osiągnęliśmy dzięki sile naszych marek, dyscyplinie finansowej i wysiłkom wszystkich zespołów, które przez cały rok wykazały się determinacją, wytrwałością i hojnością. Dzięki ich mobilizacji udało się nam utrzymać silniejszą pozycję i zdobyliśmy udziały w rynku we wszystkich kluczowych regionach. Co więcej, nasza oferta nadal się rozwija, a segment Luxury & Upscale stanowi blisko 40% planowanych otwarć, co oznacza 12-punktowy wzrost w ciągu ostatnich 4 lat - stwierdził.
- W związku z tym, że chęć powrotu do podróżowania nigdy nie była silniejsza, jesteśmy na dobrej drodze, aby jak najlepiej wykorzystać ten trend na wszystkich rynkach, na których funkcjonujemy. W 2022 roku nadal rozwijamy naszą wizję, coraz mocniej opartą na doświadczeniu i zrównoważonej turystce, wspieranej przez nowoczesne technologie cyfrowe - dodał.
Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://press.accor.com/full-year-2021-results-significant-reboundin-activity-confirmed-in-2021-2/?lang=en

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.