Adam Bialic dołączył do ZTE
- Z radością dołączam do rodziny ZTE! Jako pasjonat technologii doceniam obecne tu nieskończone zasoby innowacyjności i kreatywności, które przekładają się na portfolio wyjątkowych urządzeń. Z ogromnym entuzjazmem będę budować trwałe relacje z konsumentami, dzieląc się wiedzą i pasją do naszych produktów. Wspólnie wzmocnimy pozycję rynkową marek ZTE, nubia i Redmagic – powiedział Adam Bialic, Marketing Manager.
Adam Bialic może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem w branży technologii mobilnych. Zaczynał od pracy w związanych z nią tematycznie mediach, gdzie oprócz zadań typowo dziennikarskich, współtworzył projekty komercyjne dla takich marek jak m.in. LG Electronics, Orange oraz Play. Jako menedżer ds. marketingu i PR w Polsce w TCL Communication był odpowiedzialny za całość działań promocyjnych dla marek TCL Mobile, Alcatel Mobile i BlackBerry Mobile. Specjalizuje się w marketingu produktów technologicznych i zarządzaniu relacjami z mediami. Do zespołu ZTE wnosi świeże pomysły na promocje marek należących do producenta.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.