Adyen łączy siły z Prada Group - luksusowe usługi płatnicze
Adyen łączy siły z Prada Group, aby dostarczać klientom luksusowe usługi płatnicze
Partnerstwo Prada Group i Adyen ma na celu bezproblemową integrację płatności za zakupy dokonywane w wielu kanałach sprzedaży.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła partnerstwo z Prada Group. Jego celem jest unowocześnienie rozwiązań płatniczych w sklepach i wprowadzenie w życie strategii omnichannel. Dzięki wykorzystaniu jednej platformy technologii finansowych Adyen we wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej, Prada Group może kreować i dostarczać swoim klientom wyjątkowe i spójne doświadczenia, wyróżniające się na konkurencyjnym rynku dóbr luksusowych.
Możliwość wyboru sposobu płatności oraz łatwość jej dokonania są kluczowymi elementami podróży zakupowej. Wyniki badania Retail Report 2024 firmy Adyen dowodzą, że 55 proc. kupujących odejdzie od kasy lub porzuci koszyk w sklepie online, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w taki sposób, w jaki chcą. Z kolei prawie jedna trzecia respondentów (27 proc.) potwierdziła, że nie nosi już przy sobie klasycznego fizycznego portfela.
Współpraca Prada Group z firmą Adyen ma zapewnić bezproblemową realizację transakcji, wykorzystując funkcję Tap to Pay on iPhone*. Na początek rozwiązanie będzie dostępne w sklepach w USA i Mediolanie, a w najbliższej przyszłości także w innych punktach sprzedaży. Technologia Tap to Pay on iPhone umożliwia spółce Prada Group akceptowanie wszystkich form płatności zbliżeniowych – w tym zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych, Apple Pay i innych portfeli cyfrowych – bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń czy terminali płatniczych. W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.
– Pracujemy nad tym, aby połączyć sprzedaż ze wszystkich kanałów w ramach jednej platformy. Musimy sprawić, aby transakcje przebiegały płynnie. Wierzymy, że Adyen to właściwy partner, który pomoże efektywnie gromadzić dane dotyczące płatności i zarządzać nimi – mówi Cristiano Agostini, Chief Information Officer w Prada Group.
Adyen pomaga Prada Group przenieść jej infrastrukturę płatniczą na jedną, omnichannelową platformę. Teraz, za każdym razem, gdy Prada Group wchodzi w interakcję z klientem, może maksymalizować wykorzystanie danych transakcyjnych ze wszystkich kanałów. Oznacza to, że Prada Group, mając dostęp do zintegrowanych danych swoich klientów, może dostosować interakcję – niezależnie od tego, czy ma to miejsce w Internecie, w sklepie, czy na każdym innym punktu styku pomiędzy marką a klientem.
– Współpracujemy z Prada Group, aby zapewnić klientom luksusowe doświadczenia od początku do końca szyte na miarę. W przypadku marek luksusowych kontakt międzyludzki w sklepie musi zapadać w pamięć. Technologia, choć całkowicie niewidoczna dla ludzkiego oka, pozwala na znaczne usprawnienie zakupów, co dla Prada Group jest kluczowe – mówi Roelant Prins, Chief Commercial Officer w Adyen.
Adyen może poszczycić się długą historią współpracy z Prada Group, która rozpoczęła się od handlu elektronicznego i rozszerzyła się na rozwiązania dla punktów sprzedaży. Obecnie Adyen wspiera dążenie Grupy do oferowania spójnego doświadczenia omnichannel i ujednolicenia wszystkich komponentów płatności we wszystkich kanałach i każdym punkcie kontaktu z klientem.
Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerstwa Adyen i Prada, kliknij w link do case study.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.
*Integracja Adyen Tap to Pay on iPhone jest obecnie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii, Japonii, we Włoszech i Francji. Więcej informacji na stronie internetowej Adyen.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.