Komunikaty PR

Agata Szulc nowym CEO portalu Travelist.pl

2022-02-22  |  12:00
Biuro prasowe

Rolę CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl objęła Agata Szulc. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna. Dziewięcioletnia kariera nowej CEO w ramach organizacji oraz zdobyte przez ten czas doświadczenie mają być dużym atutem podczas realizowania tych działań. 

Travelist.pl to portal rezerwacyjny oferujący bogate pakiety hotelowe w promocyjnych cenach. Wchodzi w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, działającej w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Powstał w 2013 roku, aby spełniać marzenia Polaków o podróżach oraz – dzięki inspirującemu Magazynowi podróżniczemu – zachęcać do odkrywania nowych kierunków. Z jego oferty korzystają głównie osoby poszukujące wyselekcjonowanych obiektów wyższej klasy, o najlepszej relacji ceny do jakości.

W 2022 r. firma szykuje dla swoich klientów oraz partnerów hotelowych liczne nowości, w tym ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes. Nowa CEO w Travelist.pl będzie w dużej mierze odpowiadać za ten rozwój – bazując nie tylko na doskonałej znajomości organizacji oraz szerokiej orientacji w branży, ale też na wszechstronnym doświadczeniu w zakresie marketingu i nowych technologii.

Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki – w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych. Istotnym obszarem dla nowej CEO jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej

- Travelist.pl jest fenomenem na rynku portali rezerwacyjnych w Polsce. Jako pierwszy wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy potrzebowali profesjonalnego i wiarygodnego wsparcia online w zakresie wyboru najlepszych ofert wypoczynkowych w atrakcyjnych cenach. W szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Na swojej stronie prezentuje im szeroką ofertę wyselekcjonowanych obiektów, które te wymagania spełniają. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.

Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.

 

Więcej o Travelist:

_________________________________________________________________________________

Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. W nowoczesny i oryginalny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując starannie wyselekcjonowane oferty blisko 1000 hoteli i pensjonatów. 

Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times. 

Więcej informacji znajdziesz na Travelist.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.