Agencja komunikacji Ro mówi “tak” różnorodności
Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności - międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.
Karta Różnorodności jest pisemnym zobowiązaniem sygnowanym przez organizacje, które deklarują chęć wprowadzenia polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością, a także chcą aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy. Teraz do grona sygnatariuszy dołączyła agencja Ro (Remarkable Ones sp. z o.o.). Dla firmy podpisanie Karty Różnorodności jest naturalnym krokiem w kierunku dalszej realizacji wartości wyznawanych i wdrażanych przez nią na co dzień.
– Karta Różnorodności jest naturalnym dopełnieniem misji i wizji naszej firmy. Tworzymy zespół, którego siła tkwi w indywidualnych umiejętnościach i wspólnych wartościach. Otwartość na różne punkty widzenia to dla nas strategiczny element odzwierciedlający sposób, w jaki Ro współpracuje z klientami i funkcjonuje na co dzień jako zespół – wyjaśnia Krystian Cieślak, CEO Ro.
– Z wielką radością witamy w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności pracodawcę reprezentującego branżę kreatywną. To wyjątkowy sektor, który poprzez swoje produkty i usługi kształtuje narracje obecne w przestrzeni publicznej. Ma więc duży wpływ na budowanie włączających, otwartych na różnorodność społeczeństw bądź przeciwnie: utrwalanie stereotypów i uprzedzeń wobec grup mniejszościowych i ról społecznych. Rozumienie i uznanie tej odpowiedzialności ma kapitalne znaczenie oczywiście dla osób zatrudnionych w branży oraz jej klientów, ale nie mniejsze dla każdego i każdej z nas – dodaje Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Agencja planuje stosować się do wytycznych Karty Różnorodności podczas planowania i realizacji działań komunikacyjnych, zatrudniania pracowników i zarządzania obszarem HR, a także współpracy z klientami i partnerami. Karta Różnorodności ma stanowić także kompas moralny i etyczny przy podejmowaniu decyzji biznesowych.
– W Ro wiemy, że niezależnie od tego czy chodzi o rekrutację czy proces obsługi klienta, po drugiej stronie zawsze spotykamy człowieka. Różnorodność to fundament pracy kreatywnej naszej agencji. Podpisanie Karty Różnorodności to nie tylko oznaka szacunku dla każdego, bez względu na to kim jest lub skąd pochodzi. To także szansa na budowanie unikalnej kultury organizacyjnej firmy, w której ścierają się różne doświadczenia, punkty widzenia i odmienny światopogląd – dodaje Kamila Potapiuk-Kowynia, Senior Communication & CSR Consultant w Ro, inicjatorka przyłączenia Ro do Karty Różnorodności.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Polityka
J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.
Ochrona środowiska
Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.