Komunikaty PR

Agencja komunikacji Ro mówi “tak” różnorodności

2023-04-12  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.24 MB )

Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności - międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.

Karta Różnorodności jest pisemnym zobowiązaniem sygnowanym przez organizacje, które deklarują chęć wprowadzenia polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością, a także chcą aktywnie przeciwdziałać dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy. Teraz do grona sygnatariuszy dołączyła agencja Ro (Remarkable Ones sp. z o.o.). Dla firmy podpisanie Karty Różnorodności jest naturalnym krokiem w kierunku dalszej realizacji wartości wyznawanych i wdrażanych przez nią na co dzień.

Karta Różnorodności jest naturalnym dopełnieniem misji i wizji naszej firmy. Tworzymy zespół, którego siła tkwi w indywidualnych umiejętnościach i wspólnych wartościach. Otwartość na różne punkty widzenia to dla nas strategiczny element odzwierciedlający sposób, w jaki Ro współpracuje z klientami i funkcjonuje na co dzień jako zespół – wyjaśnia Krystian Cieślak, CEO Ro.

– Z wielką radością witamy w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności pracodawcę reprezentującego branżę kreatywną. To wyjątkowy sektor, który poprzez swoje produkty i usługi kształtuje narracje obecne w przestrzeni publicznej. Ma więc duży wpływ na budowanie włączających, otwartych na różnorodność społeczeństw bądź przeciwnie: utrwalanie stereotypów i uprzedzeń wobec grup mniejszościowych i ról społecznych. Rozumienie i uznanie tej odpowiedzialności ma kapitalne znaczenie oczywiście dla osób zatrudnionych w branży oraz jej klientów, ale nie mniejsze dla każdego i każdej z nas – dodaje Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Agencja planuje stosować się do wytycznych Karty Różnorodności podczas planowania i realizacji działań komunikacyjnych, zatrudniania pracowników i zarządzania obszarem HR, a także współpracy z klientami i partnerami. Karta Różnorodności ma stanowić także kompas moralny i etyczny przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

W Ro wiemy, że niezależnie od tego czy chodzi o rekrutację czy proces obsługi klienta, po drugiej stronie zawsze spotykamy człowieka. Różnorodność to fundament pracy kreatywnej naszej agencji. Podpisanie Karty Różnorodności to nie tylko oznaka szacunku dla każdego, bez względu na to kim jest lub skąd pochodzi. To także szansa na budowanie unikalnej kultury organizacyjnej firmy, w której ścierają się różne doświadczenia, punkty widzenia i odmienny światopogląd – dodaje Kamila Potapiuk-Kowynia, Senior Communication & CSR Consultant w Ro, inicjatorka przyłączenia Ro do Karty Różnorodności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Polityka

J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.

Ochrona środowiska

Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.