Agencja Od kuchni rozpoczyna współpracę z kolejnymi markami z sektora food
Do portfolio agencji kreatywnej Od kuchni dołączyły w ostatnich tygodniach kolejne dwie marki. Jedną z nich jest Perino, producent świeżych, głęboko mrożonych makaronów, tworzonych dla międzynarodowego sektora HoReCa. Kolejna firma to Dr. Coco, twórca w pełni naturalnej wody kokosowej bez glutenu, laktozy, cukru i sztucznych dodatków. Obie marki powierzyły agencji prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama czy LinkedIna. Strony nie podają na jak długo została podpisana umowa.
Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych marek z sektora food to obszar, w którym się specjalizujemy. Cieszymy się, że nasze portfolio rozbudowuje się o kolejne marki, które oferują swoim klientom wysokiej jakości produkty. W obsługę tych marek zaangażowanych jest kilka osób z naszego zespołu, w tym specjalistki ds. social media, graficzki oraz fotografki, które realizują wiele produktowych sesji zdjęciowych w naszym Studiu fotograficznym Od kuchni – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Agencja kreatywna Od kuchni w ostatnim roku stworzyła i wprowadziła na rynek dwie zupełnie nowe marki produktów spożywczych, tworząc strategię marketingową, odpowiadając za branding, projekty logotypów oraz opakowań. Komunikacyjnie współpracuje także m.in. z dystrybutorem win, producentami żywności, czy producentem słodyczy reklamowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.