Agencja Od kuchni rozpoczyna współpracę z kolejnymi markami z sektora food
Do portfolio agencji kreatywnej Od kuchni dołączyły w ostatnich tygodniach kolejne dwie marki. Jedną z nich jest Perino, producent świeżych, głęboko mrożonych makaronów, tworzonych dla międzynarodowego sektora HoReCa. Kolejna firma to Dr. Coco, twórca w pełni naturalnej wody kokosowej bez glutenu, laktozy, cukru i sztucznych dodatków. Obie marki powierzyły agencji prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama czy LinkedIna. Strony nie podają na jak długo została podpisana umowa.
Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych marek z sektora food to obszar, w którym się specjalizujemy. Cieszymy się, że nasze portfolio rozbudowuje się o kolejne marki, które oferują swoim klientom wysokiej jakości produkty. W obsługę tych marek zaangażowanych jest kilka osób z naszego zespołu, w tym specjalistki ds. social media, graficzki oraz fotografki, które realizują wiele produktowych sesji zdjęciowych w naszym Studiu fotograficznym Od kuchni – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Agencja kreatywna Od kuchni w ostatnim roku stworzyła i wprowadziła na rynek dwie zupełnie nowe marki produktów spożywczych, tworząc strategię marketingową, odpowiadając za branding, projekty logotypów oraz opakowań. Komunikacyjnie współpracuje także m.in. z dystrybutorem win, producentami żywności, czy producentem słodyczy reklamowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.