Komunikaty PR

Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii

2024-06-13  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.19 MB )

Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband - SLV) – stowarzyszenie pokrywa aż 80% lokalnego rynku. Ailleron będzie wspierać szwajcarskie firmy leasingowye w transformacji cyfrowej, poprzez usprawnienie i zautomatyzowanie procesu leasingu z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania. Rozpoczęcie współpracy z SLV to strategiczne posunięcie i kamień milowy dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH i jeszcze mocniejsze podkreślenie pozycja firmy jako eksperta w branży leasingowej. Realizowana współpraca jest kolejnym krokiem w budowaniu międzynarodowego zasięgu Spółki.

Członkostwo w SLV to znaczący krok, który pozwoli polskiej firmie tworzyć rozwiązania technologiczne dla branży leasingowej, wyprzedzając dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i uczestników całego innowacyjnego ekosystemu leasingowego. Ailleron sukcesywnie buduje reputację zaufanego eksperta na rynku finansowym. Współpraca z SLV ułatwi Ailleron śledzenie trendów branżowych, zmian regulacyjnych i nowych wyzwań na szwajcarskim rynku leasingu oraz różne wspólne inicjatywy.

Kolejne członkostwo Ailleron w prestiżowym stowarzyszeniu leasingowym w Europie podkreśla jego zaangażowanie w zrozumienie i zaspokojenie potrzeb lokalnego rynku. Dzięki członkostwom w stowarzyszeniach leasingowych w Polsce, Austrii i Niemczech, Ailleron kontynuuje swoją drogę w szerzeniu najlepszych praktyk i rozwijaniu standardów branży leasingowej. 

Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, dążąc do uzyskania praktycznego wglądu w lokalne wyzwania i potrzeby firm leasingowych i ich klientów. Koncentracja ta jest widoczna w strategicznych decyzjach firmy, w tym w otwarcie biura w Austrii rozszerzeniu bazy klientów na tym rynku. Lokalna obecność przybliża Ailleron do klientów, oferując dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynku. 

- To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami – powiedział Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron.

Rozwiązania IT Ailleron zostały zaprojektowane tak, aby sprostać ewoluującym potrzebom branży finansowej. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, Ailleron zapewnia, że organizacje finansowe mogą oferować płynną i wydajną obsługę klienta. Przykładowo, klienci leasingowi posiadający samoobsługowy portal mogą zarządzać swoimi kontami, śledzić swoje umowy leasingowe i uzyskiwać dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów. 

Inne produkty Ailleron zwiększają wydajność, „uwalniają” zespoły sprzedażowe do bardziej wartościowych zadań i usprawniają kompleksowe procesy ofertowania . Wreszcie, organizacje leasingowe mogą skalować swoją działalność do masowego poziomu e-commerce. 

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i podejściu skoncentrowanemu na kliencie, Ailleron nadal jest liderem w cyfrowej transformacji leasingu, pomagając firmom usprawnić ich działalność i poprawić jakość obsługi klienta. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Digital Care zmienia się w bolttech Poland Biuro prasowe
2024-06-20 | 10:00

Digital Care zmienia się w bolttech Poland

Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem
IT i technologie Systemy chmurowe Symfonii nagrodzone w Best in Cloud 2024
2024-06-20 | 01:00

Systemy chmurowe Symfonii nagrodzone w Best in Cloud 2024

W tegorocznej edycji konkursu Best in Cloud 2024 Symfonia aż dwukrotnie znalazła się w gronie laureatów. Jej systemy chmurowe zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM oraz
IT i technologie AWS ogłasza kontynuację akceleratora dla startupów GenAI
2024-06-19 | 13:15

AWS ogłasza kontynuację akceleratora dla startupów GenAI

Amazon Web Services (AWS) ogłosił nową edycję Generative AI Accelerator, globalnego programu skupiającego się na pomocy nowo powstałym startupom z obszaru generatywnej sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację. Rynek takich rozwiązań będzie rósł w tempie prawie 40 proc. rocznie

Sztuczna inteligencja otwiera nowe horyzonty dla procesu nauczania i uczenia się, rewolucjonizując sektor edukacji. Z badań wynika, że z aplikacji bazujących na AI już w tej chwili korzysta duża grupa uczniów i studentów, jak i nauczycieli, a na rynku pojawia się coraz więcej takich narzędzi. Jak szacuje Grand View Research, do 2030 roku wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji w edukacji będzie rosła średniorocznie o blisko 37 proc., przy czym duża część tego rynku będzie zdominowana przez platformy edukacyjne. – Dzięki AI nauczanie staje się bardziej spersonalizowane i interaktywne – mówi Jeff Maggioncalda, dyrektor generalny międzynarodowej platformy edukacyjnej Coursera.

Ochrona środowiska

Branża chemiczna w Europie na zakręcie. Konkurencja z Azji i Europejski Zielony Ład wymuszają inwestycje w innowacje

Sektor chemiczny w Polsce i Europie stoi przed szeregiem wyzwań, z których największym jest obecnie konkurencja ze strony rynku azjatyckiego, przede wszystkim tańszych produktów z Chin. Na to nakłada się też znaczący wzrost kosztów produkcji, spowodowany wyższymi cenami energii i surowców, oraz obciążenia wynikające z regulacji UE nastawionych na neutralność klimatyczną w 2050 roku. Kluczem do utrzymania konkurencyjności branży są inwestycje w badania, innowacje i nowe technologie, które pozwalają jej z większą elastycznością reagować na trudne warunki, a przy tym lepiej odpowiadają na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem.

Farmacja

Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków

W ciągu pierwszego roku działania programu bezpłatnych szczepień przeciwko wirusowi HPV dla 12- i 13-latków zaszczepiono tylko ok. 20 proc. uprawnionych. Eksperci wskazują na wiele różnych możliwości poprawy niepokojących statystyk. Pierwszym z nich jest edukacja dzieci i dorosłych na temat roli szczepień oraz zagrożeń, jakie wiążą się z zakażeniem HPV, wirusem odpowiadającym m.in. za nowotwory szyjki macicy, odbytu, krtani czy jamy ustnej. Kolejnym pomysłem jest zwiększenie liczby placówek z dostępnymi szczepieniami o kolejne POZ-y, ale też szkoły. Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało, że pracuje nad niezbędnymi zmianami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.