Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
Aleksandra Rekowska ma osiem lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C/B2B, mediów i sztuki. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. Posiada również doświadczenie w budowaniu marek, w tym wprowadzaniu na rynek startupów.
Cieszę się niezmiernie, że mogę dołączyć do zespołu MADOGZ. Przejście ze strony klienta do agencji to dla mnie fascynująca przygoda i wyzwanie, które chciałam podjąć wśród doświadczonego i niezwykle kreatywnego zespołu. Nie bez znaczenia jest dla mnie również model pracy oraz atmosfera panująca w MADOGZ. Mam nadzieję, że moje doświadczenie i wiedza będę wartościowym wsparciem dla agencji – mówi Aleksandra Rekowska.
Aleksandra Rekowska będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej i działań public relations.
Powiększenie zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój agencji.
To kolejny rok, w którym utrzymujemy wysokie tempo wzrostu, zarówno pod kątem liczby klientów, jak i złożoności realizowanych projektów. W ostatnim czasie dołączyło do nas kilka osób, które znacząco wzmocniły kluczowe obszary działalności MADOGZ. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu briefowi z zakresu komunikacji 360 stopni i jednocześnie utrzymać wysoką jakość obsługi projektów dla naszych obecnych klientów – mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.