All in! Games ogłasza powstanie spółek zależnych i prace nad nową strategią
Notowany na GPW wydawca gier komputerowych All in! Games, ogłosił zawiązanie nowych spółek zależnych. Będą to studio developerskie i technologiczne Iron Bird Creations, a także Happy Little Moments, które zajmować się będzie tworzeniem gier i aplikacji na platformy PC oraz Nintendo Switch mających na celu kreowanie nowych systemów sprzedaży.
Powołanie nowych spółek i studiów developerskich jest jednym z ważnych elementów nowej strategii, której przygotowanie All in! Games finalizuje. Poprzez te działania krakowski wydawca chce dać większą niezależność oraz poczucie odpowiedzialności sprawnie funkcjonującym wewnętrznym zespołom developerskim. To przełoży się na jeszcze lepszą jakość realizowanych projektów.
- Bardzo nas cieszy, że działalność naszej spółki rozwinęła się do etapu, w którym możemy decydować się na taki krok. Już wcześniej All in! Games w niewielkim zakresie prowadził działalność developerską, w ramach której stworzyliśmy grę Red Wings: Aces of the Sky, ale chcieliśmy rozwinąć tą działalność. Wierzymy, że produkcja własnych gier oraz świadczenie usług technologicznych przełożą się na dotarcie do jeszcze większej liczby użytkowników oraz zwiększenie przychodów – wyjaśnia Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games. - Spółka Iron Bird Creations będzie łączyć w sobie zaawansowaną technologię, czyli “Iron”, a także unikalną kreację, czyli “Bird” i będzie się składała z dwóch zespołów. Jeden będzie skupiony na tworzeniu gier, a drugi na działaniach czysto technologicznych, takich jak portowanie, sztuczna inteligencja, czy tzw. tech assessments. Chcielibyśmy nie tylko tworzyć produkcje do naszego portfolio, ale również oferować swoje usługi podmiotom zewnętrznym – dodaje.
Studio będzie prowadzić prace nad grą o oryginalnym IP. Jest ona planowana na konsole obecnej i nowej generacji na rok 2022. W kolejnym etapie zespół - łącznie liczący ok. 20 osób - będzie tworzył nowe prototypy, a także wspierał już wydaną grę poprzez dodatki i aktualizacje.
- Iron Bird Creations powstaje na trzech filarach. Chcemy, by nasze gry sprawiały radość, by miały swój charakterystyczny, unikalny styl wizualny i by były dostępne dla graczy o każdym poziomie zaawansowania – tłumaczy prezes zarządu All in! Games.
Spółka Happy Little Moments będzie studiem developerskim, której gry i aplikacje pozwolą dotrzeć do nowych użytkowników głównie poprzez platformę Nintendo Switch i przez to będą promować inne tytuły z portfolio All in! Games.
- Działalność Happy Little Moments będzie się koncentrować na nietypowych produkcjach oraz na wykorzystywaniu gier w mniej typowy dla rynku gier sposób. Mamy nadzieję, że to nowatorskie podejście pozwoli nam uzyskać przewagę konkurencyjną, co oczywiście pozytywnie wpłynie na nasze wyniki - mówi Piotr Żygadło.
Zespół Happy Little Moments liczyć będzie na początku dwie osoby, ale docelowo ma się powiększyć o kolejne oraz w dużym stopniu korzystać z outsourcingu. W dalszej przyszłości spółka planuje również większe produkcje, m.in. gry dla osób z problemami sensorycznymi lub percepcyjnymi.
All in! Games niedawno podpisało list intencyjny z brytyjską firmą Future Friends Games Limited. Spółki rozpoczęły negocjacje dotyczące współpracy przy wydaniu gry Exo One na PlayStation i Nintendo Switch. Według założeń listu intencyjnego All in! Games otrzyma wyłączne globalne prawa oraz licencję na komercyjną dystrybucję gry. To pierwszy krok dla All in! Games w zakresie tworzenia alternatywnych kanałów generowania przychodów.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.