All in! Games podsumowuje zapowiedź Phantom Hellcat
W pierwszym tygodniu promocji Phantom Hellcat podczas tegorocznych targów Gamescom, tytuł zebrał ponad dwukrotnie więcej zapisów na wishlisty niż Ghostrunner w analogicznym okresie Gamescom 2019, jednocześnie będąc najlepiej przyjętym tytułem w historii All in! Games.
Phantom Hellcat został zaprezentowany w Opening Night Live i od razu znalazł się w topowych podsumowaniach medialnych oraz influencerskich. O grze napisały również wszystkie najważniejsze media specjalistyczne, na przykład Gamespot, IGN, Game Informer czy Destructoid doceniając kierunek artystyczny, oryginalną stylistykę oraz formułę gry. Zwiastun będący zapowiedzią gry pokazuje miks elementów slashera, dynamicznej gry platformowej oraz klasyków gatunku action-adventure.
Ghostrunner od premiery w październiku 2020 r. sprzedał się w kilku milionach kopii, wliczając w to płatne dodatki do gry, zdobywając uznanie graczy oraz rynkowych ekspertów. W maju tego roku podczas Digital Dragons, One More Level podało do informacji publicznej, że gra przekroczyła pułap 1,6 miliona sprzedanych kopii.
– W All in! Games bardzo duże znaczenie ma nasz proces produkcyjno-wydawniczy, który ukierunkowany jest na jak najszybszą weryfikację naszych założeń w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rynkowych. Phantom Hellcat powstaje zgodnie z tym procesem i dzięki pracy naszego działu Game Research od samego początku testowany był na wybranych grupach graczy w celu stworzenia wyjątkowego produktu. - mówi Marcin Kawa, CEO All in! Games. Kolejnym krokiem było przetestowanie odbioru gry jako kompletnego produktu przez graczy i media z całego świata. Test ten wypadł bardzo pozytywnie - zarówno zebrana ilość wishlist oraz feedback mediów i graczy przerosły nasze oczekiwania - w historii All in! Games nie mieliśmy jeszcze tak ciepło przyjętej gry. – Ogłoszenie projektu Raise, czyli Phantom Hellcat było dla naszej grupy kapitałowej bardzo ważnym wydarzeniem. To pierwszy tej skali projekt realizowany samodzielnie, przez wyodrębniony zespół deweloperski Ironbird Creations – dodaje Marcin Kawa. – Obserwując reakcje rynku czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy.
Phantom Hellcat to dynamiczna gra akcji z widokiem z trzeciej osoby. Tytuł zostanie wydany na PC oraz wszystkie konsole. Data wydania nie została oficjalnie podana.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.