Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica dotychczasowe długoletnie relacje na rynku europejskim, w tym w Polsce oraz rozszerza współpracę o Holandię i Portugalię.
Nowa umowa jest wynikiem 20-letniej współpracy obu firm w poszczególnych krajach, w tym m.in. w Austrii, krajach bałtyckich, Czechach, Grecji, krajach nordyckich, Słowacji i Europie Południowo-Wschodniej, które dołączają do nowej europejskiej umowy o współpracy[1].
W wyniku zawartej umowy Mazda udostępnia swoim klientom w krajach partnerskich program Pomocy Drogowej Premium w pierwszym roku po zakupie pojazdu oraz po każdej corocznej kontroli technicznej w autoryzowanej sieci serwisowej. W razie awarii lub wypadku, Allianz Partners zapewnia klientom Mazdy swoje flagowe usługi pomocy drogowej, umożliwiając szybkie i bezproblemowe kontynuowanie podróży. Klienci Mazdy będą mieli możliwość skorzystania z naprawy pojazdu na miejscu lub holowania do Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazdy. W przypadku konieczności przeprowadzenia dłuższej naprawy pojazdu, klientom zapewniony zostanie pojazd zastępczy lub alternatywny środek transportu.
W nadchodzących miesiącach Allianz Partners i Mazda będą współpracować przy integracji usług pomocy drogowej w aplikacji MyMazda. Dzięki aplikacji klienci będą mogli zgłaszać zdarzenia, wnioskować o pomoc oraz śledzić przebieg swojej sprawy online, co zwiększy wygodę i efektywność procesu oraz poprawi doświadczenia użytkowników.
– Allianz Partners, jako uznana i wiarygodna marka ubezpieczeń oraz usług assistance, a także lider na rynku europejskim, jest dumny ze wzmocnienia i rozszerzenia długoletniego partnerstwa z Mazdą w Europie, które opiera się na zaufaniu i świetnej współpracy. Konsolidacja lokalnych umów w ramach jednej europejskiej umowy to ważny kamień milowy, który pozwolił na zharmonizowanie usług premium na wszystkich rynkach, na których klienci Mazdy mogą skorzystać z programu Pomocy Drogowej Premium. W efekcie Allianz Partners będzie nadal dostarczać usługi najwyższej jakości i zapewniać w pełni cyfrową obsługę klientom Mazdy – komentuje Jean-Marc Pailhol, Chief Officer Global Strategic Partnerships oraz członek zarządu Allianz Partners.
– Celem Mazdy jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń przez cały okres posiadania i użytkowania pojazdu. Awaria lub wypadek, nawet jeśli zdarzają się rzadko, mogą być uciążliwe dla naszych klientów, a naszym zadaniem jest zmniejszenie ich stresu oraz zapewnienie niezawodnej pomocy i wsparcia w mobilności. Dzięki współpracy z Allianz Partners zapewnimy naszym klientom zintegrowaną i bezproblemową pomoc drogową - dodaje Wojciech Halarewicz, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Mazda Motor Europe.
O Allianz Partners
Allianz Partners to światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń B2B2C i usług assistance, oferujący globalne rozwiązania obejmujące ubezpieczenia turystyczne, mobilność, assistance, ubezpieczenia zdrowotne i świadczenia pracownicze. Zorientowani na klienta eksperci redefiniują usługi ubezpieczeniowe, oferując produkty i rozwiązania gotowe na przyszłość, zaawansowane technologicznie i jednocześnie oparte na osobistym kontakcie, które wykraczają poza tradycyjne ubezpieczenia. Produkty są płynnie wkomponowane w działalność naszych partnerów, sprzedawane za pośrednictwem kanałów pośrednich lub bezpośrednio do klientów pod marką Allianz. Obecni w ponad 75 krajach, zatrudniamy 21 900 pracowników, którzy mówią w 70 językach, obsługują ponad 72,5 miliona spraw rocznie i są zmotywowani do tego, by zapewniać klientom spokój umysłu na całym świecie.
Więcej informacji: www.allianz-partners.com
O Maździe
Mazda to japoński międzynarodowy producent samochodów z siedzibą w Hiroshimie, Japonia. W 2023 roku Mazda wyprodukowała około 1,2 miliona pojazdów na potrzeby sprzedaży globalnej. Pełnoskalowy eksport na rynek europejski rozpoczęła w 1967 roku, a w 2023 roku sprzedała 184 000 pojazdów w Europie. Obecność Mazdy w UE obejmuje jej regionalną siedzibę w Leverkusen (Niemcy), centrum badań i rozwoju w Oberursel (Niemcy) oraz obiekt logistyczny w Willebroek (Belgia), a także lokalne przedstawicielstwa importerskie na niemal wszystkich rynkach UE. Mazda zatrudnia ponad 1 400 osób i posiada sieć 1 600 dealerów oraz partnerów serwisowych w całej Europie. Dodatkowo firma współpracuje z dużą siecią europejskich dostawców i partnerów biznesowych, aby zapewnić europejskim klientom szybszą i bardziej efektywną dostawę samochodów oraz części.
[1] Współpraca obejmuje 25 rynków partnerskich: Austrię, Czechy, Słowację, Chorwację, Słowenię, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę, Macedonię Północną, Grecję, Albanię, Mołdawię, Polskę, Holandię, Portugalię, Danię, Norwegię, Finlandię, Estonię, Łotwę i Litwę.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

SAP Story: podróż Mercedes-Benz Polska od planowania aż po rozliczenia wydatków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Zakończenie wojny w Ukrainie poprawiłoby klimat inwestycyjny w Polsce. Inwestorzy cenią stabilność i bezpieczeństwo
– Choć mimo pandemii i wojny w Ukrainie nie odnotowano gwałtownego odpływu inwestorów zagranicznych z Polski, to zakończenie konfliktu za naszą wschodnią granicą pomogłoby w ich przyciągnięciu – wskazuje prof. Eliza Przeździecka ze Szkoły Głównej Handlowej. Dane za 2023 i wstępne wyniki z 2024 roku wskazują na zahamowanie trendu wzrostowego z poprzednich lat, na co miała wpływ również ogólna koniunktura gospodarcza na świecie.
Problemy społeczne
Powstanie europejska strategia dotycząca zdrowia psychicznego młodych. Kraje łączą siły, by chronić ich przed cyberzagrożeniami

Niemal połowa nastolatków zetknęła się z przemocą online. Co czwarty był wyzywany w sieci, a co piąty doświadczył ośmieszania – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Skala cyberprzemocy jest coraz większa, co w połączeniu z uzależnieniem od mediów społecznościowych oraz rosnącą presją wizerunkową negatywnie odbija się na zdrowiu psychicznym młodego pokolenia. 25 marca podczas nieformalnego posiedzenia Rady ds. Zdrowia EPSCO ministrowie zdrowia państw UE dyskutowali na temat tego, jak chronić zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w dobie technologii i mediów społecznościowych.
Farmacja
Coraz więcej osób choruje na kleszczowe zapalenie mózgu. Na profilaktyczne szczepienie zdecydował się tylko co 10. Polak

Tylko co 10. Polak zaszczepił się przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu – wynika z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Wyszczepialność jest bardzo niska i to mimo tego, że Polacy obawiają się kleszczy i chorób przez nie przenoszonych. Ich wiedza na ten temat jest jednak wybiórcza, a dodatkowo nie jest wspierana przez lekarzy. Zalecenie szczepienia przeciwko KZM otrzymuje mniej niż 7 proc. badanych, tymczasem liczba notowanych rocznie zakażeń od 2019 roku wzrosła prawie trzykrotnie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.