Komunikaty PR

Ambasador Stanów Zjednoczonych z wizytą w Atlanta Poland S.A.

2022-06-10  |  09:30
Biuro prasowe

Firmę Atlanta Poland S.A. - wiodącego producenta bakalii - odwiedził we wtorek 7 czerwca br.  ambasador Stanów Zjednoczonych, Mark Brzezinski. Wizyta miała na celu umocnienie dotychczasowych stosunków handlowych oraz przybliżenie ambasadorowi procesu produkcji bakalii, następującego z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i proekologicznych rozwiązań.

Ambasador odwiedził magazyny Atlanta Poland S.A., dysponujące sześcioma tysiącami miejsc paletowych i zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie terminala kontenerowego DCT w Gdańsku. Następnie zwiedził gdański zakład produkcyjny firmy, w którym przetwarzane są orzechy. Podczas zwiedzania zaprezentowany został proces ich prażenia, smażenia oraz krojenia.

– Nasze spotkanie było bardzo owocne. Rozmawialiśmy m. in. o obecnych wyzwaniach stojących przed rynkiem produktów spożywczych oraz współczesnych trendach konsumpcyjnych. W czasie spotkania pan ambasador miał również okazję spróbować naszych bakalii, także tych pochodzących z upraw w Stanach Zjednoczonych. Nasza rozmowa utwierdziła nas w tym, by jeszcze bardziej umacniać nasze dotychczasowe relacje handlowe, oparte na solidnych wartościach, takich jak partnerstwo, lojalność i szacunek – mówi Piotr Bieliński, prezes zarządu Atlanta Poland S.A.

Ambasador wyraził szczególne zainteresowanie wsparciem, jakie zarząd Atlanta Poland S.A. zaoferował ukraińskim pracownikom oraz ich rodzinom w odpowiedzi na obecną sytuację, a także projektami realizowanymi przez firmę w zakresie edukowania konsumentów w obszarze zdrowego żywienia.   

– Podstawową gałęzią działalności Atlanta Poland S.A. jest handel zagraniczny. Jako firma stawiamy nie tylko na rozwijanie naszej działalności, ale także dbamy o dobre stosunki handlowe, również ze Stanami Zjednoczonymi, skąd pochodzi część przerabianych przez nas surowców. Wizyta Ambasadora Marka Brzezinskiego pokazuje, że relacje gospodarcze między naszymi krajami, zwłaszcza w sektorze spożywczym, są ważne i warte dalszego rozwijania – podsumowuje Piotr Bieliński.

 

Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz pieczywa. Dzięki realizacji założonej w 2005 roku strategii rozwoju firma Atlanta Poland S.A. stała się spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2009 roku zaistniała na rynku detalicznym, oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod marką Bakal. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne: w Gdańsku oraz we Włocławku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.