Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek
Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek i prezentuje innowacyjne produkty
SharkNinja, Inc., globalny lider w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek gamy nowych produktów marek Shark i Ninja. Nowości obejmują zarówno urządzenia, do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego, i zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody w każdym domu.
Podczas pierwszej w Polsce prezentacji SharkNinja w Warszawie, licznie zgromadzeni przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi i zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.
Gwiazdą wśród prezentowanych nowości okazał się Ninja Woodfire ProConnect Grill – wszechstronny grill, który łączy w sobie funkcje grillowania, wędzenia i smażenia na powietrzu. Dzięki technologii Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, potrawy przygotowane w urządzeniu zyskują autentyczny, dymny smak. Ninja Woodfire ProConnect Grill został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika - można sterować nim zdalnie za pomocą smartfona.
W ofercie kuchennych nowości znalazły się także Double Air Fryer (SL400) oraz CREAMi Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów, które zostało stworzone przez zespół 900 inżynierów i projektantów, a powstanie urządzenia poprzedziły liczne testy konsumenckie.
Na prezentacji nie zabrakło również odkurzacza podłogowego Shark Hydrovac, dostępnego w wersji przewodowej i bezprzewodowej. Można nim zarówno odkurzać, jak i też używać jako mopa, który dodatkowo posiada opcję samooczyszczania. Doskonale radzi sobie z plamami, jest bezpieczny dla każdego rodzaju podłóg, a także odświeża dywany i wykładziny.
Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, powiedział: W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy – często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami. A to dopiero początek naszej obecności w Polsce.
Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, dodał: Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.