Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieci
„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki z popularnej wśród dzieci i dorosłych gry, a także filmu animowanego. Akcja trwa od 20 października do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Podczas trwania kampanii „Odlotowa drużyna” klienci Intermarché otrzymują specjalne znaczki za każde 50 zł wydane w sklepach sieci. Kupon z 15 naklejkami można wymienić na maskotkę z gry Angry Birds za 1 gr, z kolei za 10 znaczków można kupić zabawkę w cenie 24,99 zł. W wybranych tygodniach akcji klienci mogą uzyskać dodatkowe naklejki za zakup wskazanych produktów bądź po zeskanowaniu promocyjnego kodu z aplikacji mobilnej Intermarché.
– Jesteśmy przekonani, że lojalnościowa akcja promocyjna spotka się z zainteresowaniem klientów sklepów, tym bardziej, że w ramach nagrody mogą odebrać maskotki znane z popularnej gry dla dzieci Angry Birds. Dzięki akcji chcemy podziękować klientom, że regularnie wybierają zakupy w naszej sieci – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Klienci mają do wyboru 6 maskotek znanych najmłodszym z gry Angry Birds: Czerwonego, Bombę, Jaya, Świnię, Chucka oraz Leonarda. Liczba przytulanek jest limitowana, a cena pluszaka bez zebranych 15 znaczków to 59,99 zł. Produkty takie jak alkohol, wyroby tytoniowe czy leki są wyłączone z akcji i nie wliczają się do wartości transakcji uprawniających do otrzymania naklejek. Akcja rozpoczęła się 20 października i potrwa do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Szczegóły: https://odlotowadruzyna.pl/
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.