Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieci
„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki z popularnej wśród dzieci i dorosłych gry, a także filmu animowanego. Akcja trwa od 20 października do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Podczas trwania kampanii „Odlotowa drużyna” klienci Intermarché otrzymują specjalne znaczki za każde 50 zł wydane w sklepach sieci. Kupon z 15 naklejkami można wymienić na maskotkę z gry Angry Birds za 1 gr, z kolei za 10 znaczków można kupić zabawkę w cenie 24,99 zł. W wybranych tygodniach akcji klienci mogą uzyskać dodatkowe naklejki za zakup wskazanych produktów bądź po zeskanowaniu promocyjnego kodu z aplikacji mobilnej Intermarché.
– Jesteśmy przekonani, że lojalnościowa akcja promocyjna spotka się z zainteresowaniem klientów sklepów, tym bardziej, że w ramach nagrody mogą odebrać maskotki znane z popularnej gry dla dzieci Angry Birds. Dzięki akcji chcemy podziękować klientom, że regularnie wybierają zakupy w naszej sieci – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Klienci mają do wyboru 6 maskotek znanych najmłodszym z gry Angry Birds: Czerwonego, Bombę, Jaya, Świnię, Chucka oraz Leonarda. Liczba przytulanek jest limitowana, a cena pluszaka bez zebranych 15 znaczków to 59,99 zł. Produkty takie jak alkohol, wyroby tytoniowe czy leki są wyłączone z akcji i nie wliczają się do wartości transakcji uprawniających do otrzymania naklejek. Akcja rozpoczęła się 20 października i potrwa do 21 grudnia br. Z kolei odbiór maskotek możliwy jest do końca tego roku.
Szczegóły: https://odlotowadruzyna.pl/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.