Anna Hofman z awansem w Luxoft Poland
Anna Hofman w październiku objęła stanowisko Global Lead of Mobility Hub Organization w firmie Luxoft Poland. Dotychczas pracowała jako Regional Head of Internal Mobility na Europę Zachodnią oraz regiony Azji i Pacyfiku. Dzięki awansowi będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dwóch organizacji skupionych na wewnętrznej rekrutacji pracowników na całym świecie.
Nowa Global Lead of Mobility Hub Organization jest związana z firmą od blisko ośmiu lat. Rozpoczęła karierę w Luxoft Poland w 2015 roku na stanowisku IT Recrutirer. Od 2016 roku pracuje w dziale Internal Mobility, którego zadaniem jest koordynacja i zarządzanie wewnętrznymi rekrutacjami. Od kwietnia 2021 roku Hofman pełniła rolę Regional Head of Internal Mobility na Europę Zachodnią oraz regiony Azji i Pacyfiku.
Anna Hofman na nowym stanowisku będzie kierować działem Mobility Hub Organization. Jej zadaniem będzie zarządzanie i wpieranie globalnych inicjatyw prowadzonych przez Luxoft w ramach Career Hub i Internal Mobility. Te dwie organizacje skupiają się na przeprowadzaniu wewnętrznych zmian kadrowych w strukturze firmy. Rotacja wewnętrzna pracowników ma na celu jak najlepsze wykorzystywanie potencjału osób w zespołach i umożliwianiu im ciągłego rozwoju zgodnego z ich kompetencjami i zainteresowaniami.
– Dzięki doświadczeniu, które zdobyłam na poprzednim stanowisku nabyłam niezbędne kompetencje, by teraz zarządzać zespołem odpowiedzialnym za zmiany kadrowe w oddziałach na całym świecie. Jestem dumna, że reprezentuję Luxoft, ponieważ bliska jest mi filozofia firmy wspierającej swoich pracowników w znalezieniu optymalnego stanowiska, między innymi poprzez umożliwienie im wewnętrznych rekrutacji. – podkreśla Anna Hofman, Global Lead of Mobility Hub Organization.
Hofman pracuje w branży HR od ponad dziesięciu lat. Do tej pory była związana z firmami takimi jak Serco Global Services, Comarch czy Maersk Line. Jest absolwentką Ekonomii o specjalności Zarządzanie i Doradztwo Personalne w kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.