AQUAPHOR zachęca do zmiany wody na lepszą
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
AQUAPHOR, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia. Celem akcji jest pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu, picie lepszej, czystszej wody, może przynieść wiele korzyści.
Najnowsza kampania marki AQUAPHOR podkreśla znaczenie nawet niewielkich zmian w życiu każdego człowieka. Inspiruje by czystsza, lepsza woda stała się impulsem do kolejnych zmian. Zachęca do podejmowania małych wyzwań, by doświadczyć czegoś nowego, co pozytywnie wpłynie na wiele aspektów życia, poprawę jego jakości lub przyniesie przyjemność czy satysfakcję.
Czasem wystarczy wysiąść z autobusu dwa przystanki wcześniej, by poczuć się lepiej, wybrać się na przejażdżkę rowerem, by mieć więcej energii na działanie, czy zmienić jakiś składnik w swojej diecie. W kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęcamy do zmiany nawyków i przyzwyczajeń na lepsze – dla dobrego zdrowia i samopoczucia. Z lepszą, czystszą wodą w zasięgu ręki. Dzień po dniu, litr po litrze, każdy z nas może dbać o zdrowie i kondycję oraz poprawiać jakość swojego życia
– podkreśla Karolina Zysk, Marketing Director Poland & Baltic w AQUAPHOR.
Zmień coś na lepsze
AQUAPHOR w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” inspiruje do działania. Zachęca konsumentów do wyboru filtrów AQUAPHOR i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem, do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej. W spocie reklamowym można zobaczyć kadry z życia rodziny z dziećmi, mamę biegnącą z wózkiem, czy młodą kobietę pijącą wodę po treningu. Wszystkich łączy potrzeba codziennych małych zmian oraz wysokiej jakości woda, po którą sięgają w domu, podczas spaceru czy aktywności fizycznej.
Kampania wystartowała 27 kwietnia br. i objęła działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych. AQUAPHOR zachęca także konsumentów do odwiedzenia strony internetowej marki, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat filtrów do wody i skorzystać z atrakcyjnych ofert.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.