Komunikaty PR

Artstone. Elegancja czarnego marmuru w nowej kolekcji Ceramiki Paradyż

2020-12-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Od lat gości we wnętrzach światowych metropolii, nadaje niepowtarzalnego charakteru i idealnie współgra z wieloma materiałami dekoracyjnymi. To właśnie ponadczasowy kamień stanowi motyw przewodni najnowszych kolekcji setu Home of Stone od Ceramiki Paradyż. Inspirowana pięknem czarnego marmuru kolekcja Artstone to pierwsza propozycja z oczekiwanych przez rynek i klientów nowości produktowych polskiego producenta.

 

Magia czarnego marmuru

Kolekcja Artstone powstała z inspiracji pięknem czarnego marmuru. Kamień ten od wieków jest wyznacznikiem najlepszego gustu, luksusu i elegancji. To surowiec ponadczasowy, który niezależnie od zmieniających się trendów i gustów, wciąż inspiruje i wzbudza zachwyt zarówno architektów, jak i wszystkich miłośników dobrego designu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii zdobniczych, specjalistom Ceramiki Paradyż udało się wiernie odwzorować cechy charakterystyczne dla tego surowca i przenieść je na wielkoformatowe płytki ceramiczne. Wyjątkowej głębi nadaje im szczególnie kontrastowe połączenie czerni i złota, które pozwoli wprowadzić do wnętrz wyrafinowaną ekspresję. Płytki doskonale komponują się zarówno z ciepłą fakturą drewna, jak i surową szarością betonu, znajdując zastosowanie w różnych pomieszczeniach w domu. Dzięki temu mogą stać się mocnym i niezwykle modnym akcentem wystroju łazienek, kuchni czy salonów, urządzonych w różnym stylu. Artstone to wyjątkowa kolekcja pozwalająca osiągnąć fascynujące efekty aranżacyjne, obok której nie sposób przejść obojętnie.

 

Kamień, który zachwyca

W skład całego setu Home of Stone, który właśnie zadebiutował na rynku, wchodzi 7 inspirowanych naturalnym kamieniem kolekcji utrzymanych w różnym stylu i kolorystyce: Artstone, Elegantstone, Lightstone, Linearstone, Marvelstone, Smoothstone i Wonderstone. Znajdziemy wśród nich propozycje w odcieniach głębokiej czerni, jak również doskonale oddające wygląd jasnego onyksu biele, a także chłodne, industrialne szarości. Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone zostały pomyślane w ten sposób, aby z łatwością można było łączyć je z innymi materiałami wykończeniowymi. Wszystkie wpisują się również w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.

 

Elementy kolekcji:

Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm

Kolory: black

Wykończenie: mat

Cena: 114,39zł – 59,8x59,8 cm; 141,45zł – 59,8x119,8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.