Komunikaty PR

Asmodev zawarł umowę z Gruzją na soundtrack do gry Priest Simulator

2021-04-27  |  10:00
Biuro prasowe

Asmodev, deweloper tworzący gry o oryginalnej mroczno-romantycznej tematyce, podpisał umowę z blackmetalowym zespołem Gruzja na stworzenie płyty, która posłuży jako ścieżka dźwiękowa w nadchodzącej produkcji studia - Priest Simulator. Kontrowersyjny humor oraz charakter kapeli wpisują się wprost w niekonwencjonalny styl produkcji deweloperów z Żywca. Vulgator, bo tak będzie nazywać się najnowsze dzieło Gruzinów, Asmodev wyda także w formie fizycznej.

– Napisaliśmy te piosenki dla pieniędzy. I dla przyjemności z udziału w produkcji gry komputerowej, ale głównie dla pieniędzy. Płyta Gruzji jest integralnym elementem fabuły, a Gruzinów słychać nie tylko w utworach muzycznych. Lubimy wchodzić głęboko w temat. W ten weszliśmy po same ambicje – komentuje Gruzin, członek formacji Gruzja.

Priest Simulator będzie opowiadać historię wampira, który przypadkowo objął posadę wiejskiego księdza i aby zaimponować kobiecie, w której się zakochał, postanawia zostać pierwszym papieżem-nietoperzem. Najnowsza produkcja studia to paradokument w otwartym świecie, który w nieoczywisty sposób łączy w sobie kilka gatunków: shooter, RPG, zręcznościówkę i survival. Tytuł jest już gotowy w wersji demo i będzie niebawem dostępny na platformie Steam. Za wydanie gry odpowiada Ultimate Games SA.

– Zapytaliśmy Gruzję o zgodę na wykorzystanie jednego z kawałków w nadchodzącym trailerze gry. Gruzini tak bardzo zaangażowali się w projekt, że zaproponowali nagranie całej płyty. Początkowo nie chcieli żadnych pieniędzy, ale stanęło na symbolicznej kwocie. To serdeczni, dobrzy ludzie – mówi prezes Asmodevu, Michał Jodłowiec.

Gracz wcieli się w rolę najbardziej uprzywilejowanej osoby w całej wsi – księdza. Do jego zadań będzie należało m.in. przeprowadzanie egzorcyzmów, udzielanie sakramentów i prześladowanie heretyków. W świecie gry odwiedzamy przeklęte domy, niszczymy wyposażenie, a z pozyskanych materiałów wytwarzamy przedmioty, które pozwalają na remont świątyni. Odpicowany kościół przyciąga wiernych, a ci pomagają nam w walce z „szatanistami” dowodzonymi przez potężnych hersztów.

Asmodev jest również w trakcie produkcji kilku innych gier. Jeszcze w tym kwartale ma się ukazać wersja na Nintendo Switch debiutanckiej gry studia – Infernal Radiation. Z kolei w drugiej połowie roku deweloper planuje premierę trzech tytułów realizowanych na zlecenie Gaming Factory: Mercyful Flames, Human Farm oraz Booze Master. Autorskie uniwersum świata Asmodev stale się poszerza o kolejnych zwariowanych bohaterów. Spółka jest w trakcie procesu ubiegania się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.