Komunikaty PR

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

2024-11-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania pdf ( 0.48 MB )

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka gama modeli w atrakcyjnych cenach.

Najbardziej korzystne oferty dotyczą najpopularniejszych w gamie SUV-ów: Mazdy CX-60, CX-5 oraz CX-30. Bogato wyposażone wersje CX-60 zarówno z napędem typu PHEV, jak i Diesel dostępne są z korzyścią sięgającą 40 000 zł. Mocny i szlachetny to przymiotniki dobrze opisujące flagowego SUV-a Mazdy, a jazdy testowe w punktach dealerskich są doskonałą okazją do poznania bliżej tego wyjątkowego modelu.

Jak wynika z tegorocznego badania Strategy&PwC „Postawy i zachowania zakupowe polskich konsumentów”[1] promocje, jako czynnik kluczowy przy zakupach wskazało aż 47% respondentów. Jednocześnie, droga konsumenta do zakupu zazwyczaj przebiega w trzech kluczowych fazach: odkrywania, badania i ostatecznego zakupu. Każdy z etapów może być realizowany online lub w sklepach, czy salonach sprzedaży.

„Uwzględniając modele nabywcze klientów dostosowujemy się i wprowadzamy różnorodne rozwiązania wspierające sprzedaż. Dbamy o atrakcyjną i przejrzystą prezentację naszej oferty online i jednocześnie zapewniamy spersonalizowane doświadczenia podczas wizyty w salonach bazujące na rozpoznaniu potrzeb klientów oraz jazdach testowych. Nie zapominamy też o tak ważnych elementach, jak atrakcyjne finansowanie, czy np. 6-letnia gwarancja.” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Działu Sprzedaży Samochodów i Usług Serwisowych.

Pełna aktualna oferta samochodów dostępnych od ręki dostępna jest na stronie https://mazda-od-reki.pl i nie trzeba być wprawnym łowcą okazji, by zwrócić uwagę na bestsellerowego SUV-a w gamie Mazdy, czyli model CX-5. W zależności od wersji wyposażenia i roku produkcji, ten flagowy model dostępny jest w bardzo atrakcyjnej ofercie, co oznacza, że już za 129 999 zł[2] można wyjechać na święta w rodzinnym gronie nową Mazdą CX-5. Dwie dostępne od ręki wersje silnika benzynowego (2,0 o mocy 165 KM i 2,5 o mocy 194 KM) zapewniają wyrafinowany komfort i doskonałą dynamikę prowadzenia, a wyróżniony wieloma nagrodami design w połączeniu z przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem daje kierowcy poczucie wyjątkowości.

Znaczącym wsparciem objęte są także ostatnie dostępne sztuki Mazdy 3 i Mazdy CX-30 z silnikiem benzynowym 2,0 e-Skyactiv G. Te kompaktowe modele o mocy 150 KM dostępne są w cenie od niespełna 120 000 zł w przypadku Mazdy 3 w bardzo bogato wyposażonej wersji Exclusive-Line oraz nieco ponad 130 000 zł w przypadku Mazdy CX-30 z tym samym poziomem wyposażenia. Warto przy tym zauważyć, że Mazda3 jest dziś jednym z nielicznych samochodów kompaktowych dostępnych także w eleganckiej odmianie sedan. Oprócz odmian z silnikiem e-Skyactiv G do wyboru są także wersje z mocniejszym 186-konnym silnikiem 2,0 e-Skyactiv X.

 „Warto dodać, że samochody dostępne od ręki dostępne są w całej naszej sieci sprzedaży. Część z nich jest już wstępnie zarejestrowana, więc od podjęcia decyzji do wyjazdu z salonu może minąć zaledwie kilka dni” – dodaje Rafał Badowski. 

 

 


[1] https://www.strategyand.pwc.com/pl/pl/publikacje/2024/postawy-i-zachowania-zakupowe-polskich-konsumentow.html

 

[2] Oferta dotyczy wersji CX-5 e-Skyactiv G 165 KM, 6MT, Center-Line Plus + Advantage, rok produkcji: 2023. https://mazda-od-reki.pl/oferta/mazda-cx-5,34147.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.