Komunikaty PR

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

2024-04-24  |  11:05
Biuro prasowe

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów w niskich cenach na każdy sezon! Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r.

Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz podążając za potrzebami i trendami rynku. Na szczególną uwagę zasługuje sklep internetowy marki, który obchodzi właśnie 5-lecie! Dzięki ofercie online, klienci mają możliwość zamówienia produktów z każdego miejsca w Polsce z dostawą do domu lub najbliższego paczkomatu, co znacząco podnosi komfort zakupów.

W sklepie internetowym lidl.pl na klientów czeka bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach na każdy sezon. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się różnorodne urządzenia warsztatowe i ogrodowe marki Parkside. Z myślą o kobietach rozwijana jest marka Esmara, kolorowa i lekka teraz na wiosnę oraz dbająca o wygodę i styl w drodze do biura. Pasjonaci gotowania znajdą tu duży wybór bardzo dobrej jakości sprzętów kuchennych, w tym cieszący się dużym uznaniem SILVERCREST® Termorobot MC Smart z Wi-Fi, 1200 W. Osoby lubiące spędzać czas aktywnie, doceniają marki Crivit i Rocktrail. Dla zainteresowanych są tu rowery, namioty i hulajnogi, a wkrótce ofertę wzbogacą nowe artykuły dla fanów sportów wodnych. Online to również wygodne materace, pościel z bawełny, szafki i meble ogrodowe. W stałej ofercie są części eksploatacyjne i uzupełniające, takie jak folie do zgrzewarki, tarcze do pilarki, czy brzeszczoty do piły, worki do odkurzaczy lub dodatkowe akumulatory. W sklepie internetowym dostępne są również inne cenione marki własne Lidla m.in.: Lupilu, Pepperts, Livarno Home i Silvercrest, jak również znane marki innych producentów. Rodzice maluchów docenią z pewnością również możliwość zakupienia pieluch i pantsów Lupilu. W swoim sklepie internetowym Lidl Polska oferuje darmowe zwroty, bezpłatną dostawę od 199 zł, a także 30 dni na zwrot towaru.

Lidl.pl to również źródło inspiracji. Klienci znajdą tam szereg porad dotyczących m.in. organizacji własnego warsztatu, remontów czy prawidłowego korzystania z elektronarzędzi. Nie brakuje także podpowiedzi, jak odpowiednio zadbać o własną działkę lub ogród oraz wyposażenie domu. Jak rozpocząć swoją przygodę ze sportem? Jak dbać o swojego pupila? Jak ubrać niemowlę w chłodne dni? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań czekają na klientów na stronie Lidl Polska!

Atrakcyjne rabaty na 5-lecie

Z okazji 5-lecia sklepu online, Lidl Polska przygotował niezwykłe rabaty dla swoich klientów na cały asortyment! Jego wysokość zależy od wartości zamówienia:

Rabat 25 za 300 PLN zamówienia;

Rabat 50 za 500 PLN zamówienia;

Rabat 100 za 700 PLN zamówienia[1]. 

Akcja rabatowa trwa od 22 kwietnia do 5 maja br. Aby skorzystać z rabatu, należy wprowadzić kod rabatowy w koszyku. Szczegóły oferty dostępne są na stronie lidl.pl.

[1]: Podczas jednej transakcji można skorzystać tylko raz z rabatu w wysokości 25 lub 50 lub 100 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.