Atrium Plejada promuje noszenie maseczek
Atrium Plejada włącza się do akcji „Bezpieczna witryna - bierz przykład z manekina” zainicjowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). Kampania przypomina, że nosząc maseczkę, która zakrywa nos i usta, chronimy siebie i innych przed zakażeniem koronawirusem. Dlatego też w geście poparcia dla tej inicjatywy, w bytomskim centrum handlowym w witrynach sklepowych pojawiły się manekiny ubrane w maseczki, a w wielu miejscach w galerii znajdują się plakaty i infografiki promujące kampanię. Akcja została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia.
Projekt BEZPIECZNA WITRYNA – BIERZ PRZYKŁAD Z MANEKINA ma na celu propagowanie noszenia maseczek przez klientów w centrach handlowych i w przestrzeni publicznej, jak również przypomnienie społeczeństwu o zasadach sanitarnych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Powodem podjętych działań jest wyraźne zmniejszenie liczby osób używających maseczek w miejscach publicznych.
W ramach inicjatywy manekinom wystawowym w Atrium Plejada założono maseczki wzbogacone o hasło akcji „Maskę noszę, nie roznoszę”. Do udziału w projekcie mogą także włączyć się pracownicy galerii i najemców – umieszczając hasło na własnych ubraniach czy maseczkach.
- Choć pandemia COVID-19 nie odpuszcza, to wiele osób ignoruje obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. Włączając się w kampanię, chcemy zwrócić uwagę społeczeństwa na to, że tylko wspólnie stosując się do zasad DDM (zachowanie dystansu społecznego, dezynfekcja rąk i noszenie maseczek), chronimy siebie oraz inne osoby, a także możemy zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa - mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. – Akcja zapoczątkowana przez PRCH to kolejne działanie podjęte przez branżę w celu przeciwdziałania pandemii i jej konsekwencjom. W Atrium Plejada dokładamy wszelkich możliwych starań, by zagwarantować poczucie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom galerii – dodaje Joanna Plata.
Centra handlowe Grupy Atrium od początku aktywnie uczestniczyły w wielu działaniach wspierających walkę z pandemią. Ponadto przestrzegają zasad sanitarnych w swoich obiektach oraz zachęcają klientów do stosowania się do zaleceń. Bytomskie Atrium Plejada było z jednym z pierwszych centrów należących do Grupy, które zaangażowało się w lokalną pomoc medykom, przekazując placówce szpitalnej niezbędne środki ochronne. W tym roku z kolei udostępniło swoją przestrzeń na potrzeby tymczasowego punktu szczepień dla mieszkańców. Ponadto Atrium Plejada uczestniczy w kampanii informacyjnej „Dbajmy o siebie”, której celem jest umacnianie świadomości społecznej na temat bezpiecznych zakupów w centrach handlowych. Przy wejściu do centrum dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a także wywieszone są plakaty z informacjami o konieczności zakrywania nosa i ust oraz o tym, że na terenie Atrium Plejada można nabyć maseczki ochronne.
Więcej szczegółów związanych z akcją dostępnych jest na stronie PRCH: https://prch.org.pl/pl, a także na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.