Audictus Dopamine - debiut nowych bezprzewodowych słuchawek TWS, które kuszą atr
Audictus w listopadzie 2021 roku zaprezentował swoje pierwsze słuchawki douszne typu TWS (True Wireless Stereo) o nazwie Dopamine Pro. Dziś do oferty tego producenta trafia ich nowa, zauważalnie tańsza wersja przeznaczona dla osób aktywnie spędzających wolny czas, które cenią sobie wysoką jakość dźwięku i możliwość redukcji odgłosów otoczenia.
Słuchawki Audictus Dopamine, bo o nich mowa, to klasyczne bezprzewodowe „dokanałówki” wykonane z tworzywa sztucznego i aluminium. Łączą się one z urządzeniem sterującym za pomocą protokołu Bluetooth 5.1. Zapewnią one nie tylko dobrą jakość dźwięku, ale także wbudowaną funkcję aktywnego tłumienia hałasu (ANC) i tryb Sound Passthrough. To oznacza, że użytkownik w razie potrzeby może zredukować odgłosy otoczenia, by np. lepiej wsłuchać się w odtwarzaną muzykę czy mocniej skupić się na audiobooku.
Audictus Dopamine wyróżniają się rozsądnym czasem pracy do 4 godzin na jednym ładowaniu. Przy wykorzystaniu etui ładującego czas ten wydłuża się do 16 godzin. Słuchawki cechują się zasięgiem działania do 15 m, co oznacza, że użytkownik nie musi być zmuszany do noszenia ze sobą smartfona np. podczas słuchania muzyki w domu. Warty wspomnienia jest także wbudowany mikrofon. Od zeszłorocznych słuchawek Dopamine Pro odróżnia je przede wszystkim dynamika przetworników na poziomie 100 dB, a także brak wodoszczelności potwierdzonej certyfikatem IPX4. W zamian dostępne są jednak w znacznie bardziej atrakcyjnej cenie.
Nowy model słuchawek występuje w białej lub czarnej wersji kolorystycznej. W zestawie znajdziemy również etui ładujące, przewód USB-C, a także silikonowe gumki w trzech rozmiarach.
Cena słuchawek Audictus Dopamine to 149 zł.
Z ich specyfikacją techniczną można zapoznać się pod tym linkiem: https://audictus.com/produkty/dopamine-black/
Zdjęcia hi res dostępne tutaj: https://www.mediafire.com/file/61xpa3edy4rh8dx/Audictus+Dopamine.zip/file

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.