Avionaut zagrał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Warszawa, 6 lutego 2024 r. - polski producent fotelików samochodowych Avionaut, po raz kolejny dołączył do grona wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Producent wystawił na aukcję swój flagowy, ultralekki Pixel Pro 2.0 C w unikatowym, czerwonym wydaniu, wyróżniający się ręcznym haftem wykonanym przez artystkę Angelikę Panochę-Cierpiał. Fotelik został sprzedany za kwotę 3050 zł. Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz WOŚP, wspierając tym samym 32. Finał pod hasłem „Tu wszystko gra OK!", skoncentrowany na promowaniu zdrowia płuc po pandemii.
Avionaut, obecny na rynku od ponad 13 lat, znany z dbałości o bezpieczeństwo potwierdzanej w licznych testach, polecany przez lekarzy, fizjoterapeutów i położne, łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z nowoczesnym designem. W tym roku producent przygotował wyjątkowy fotelik, w charakterystycznym dla fundacji WOŚP, czerwonym kolorze. Osobisty charakter nadają mu ręcznie wyhaftowane, kolorowe płuca, nawiązujące do hasła tegorocznego Finału. To jedyny taki egzemplarz na rynku.
Fotelik Pixel Pro 2.0 C, to najlżejszy na rynku fotelik dla najmłodszej grupy wiekowej (0-13kg) – waży zaledwie 2,5kg. Ekologiczny materiał EPP, modułowa wkładka, zaprojektowana we współpracy z fizjoterapeutami, zapewnia optymalne warunki dla prawidłowego rozwoju kręgosłupa i bezpieczeństwa dziecka. System Cloud Care z pianki memory foam oraz przepuszczalna budka fotelika gwarantują maksymalny komfort i ochronę.
Wsparcie WOŚP to już kolejna w tym roku inicjatywa Avionaut łącząca promowanie bezpieczeństwa z pomocą potrzebującym. W styczniu, producent przekazał również 4 foteliki Pixel PRO 2.0 C nowo narodzonym czworaczkom z Poznania.
Więcej informacji o Avionaut oraz produktach marki można znaleźć na stronie https://avionaut.com/pl/.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.