Komunikaty PR

Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora

2023-09-27  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Barbora ( 0.12 MB )

Zakupy spożywcze przez Internet na stałe zagościły w przyzwyczajeniach konsumentów, którzy coraz częściej korzystają z tego rozwiązania. Dzięki usługom e-grocery klienci mogą nie tylko w łatwiejszy sposób kontrolować własne wydatki, ale również zminimalizować ilość marnowanego jedzenia, dbając, by do koszyka trafiły jedynie przemyślane i niezbędne wyroby.


Wygoda, oszczędność czasu i wysoka jakość produktów to tylko kilka powodów, dla których coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy spożywcze przez Internet. Według badania przeprowadzonego wśród klientów supermarketu spożywczego online, aż 98% ankietowanych poleca zakupy w sklepie Barbora, z czego 87% z nich uważa, że są one na najwyższym poziomie. Konsumenci doceniają również intuicyjność strony internetowej i rozwiązania mające na celu maksymalne ułatwienie doświadczenia. Ponad połowa (51%) respondentów chętnie korzysta z możliwości zapisywania list zakupów, dzięki którym w prosty sposób może ponownie zamówić sprawdzone produkty. Z kolei średnio co 3 klient wskazuje wśród ulubionych rozwiązań opcję dodania do koszyka składników przepisów proponowanych przez markę.

Badanie wykazało również zmianę trendu związaną z najchętniej zamawianymi wyrobami. Choć dotychczas na pierwszym miejscu wskazywano wyroby suche o długim terminie przydatności, coraz więcej ankietowanych chętnie decyduje się na świeże towary, takie jak warzywa i owoce (29%) czy nabiał (27%), których wysoką jakość doceniają. To dowód na rosnące zaufanie konsumentów niewahających się zamawiać w sklepie Barbora również żywności o krótszym terminie spożycia.

Wyniki najnowszego badania napawają dumą, ponieważ wysoka jakość produktów zawsze była naszym największym priorytetem. Szczególnie dbamy o to, by były one transportowane do klientów w specjalnych pojazdach i odpowiedniej temperaturze, żeby jak najdłużej zachowały świeżość. Bardzo cieszy nas zaufanie klientów przekłada się ono nie tylko na częstsze zakupy w sklepie, ale również na polecanie go znajomym i rodzinie. Według naszego badania aż ¼ respondentów zna Barborę dzięki rekomendacji najbliższych mówi Anita Komar, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

Pozytywnym kierunkiem jest również sam wzrost popularności spożywania warzyw i owoców, które powinny stanowić podstawę naszej diety. Dzięki możliwości dostawy do domu zdrowa żywność staje się kuszącą alternatywą dla fast foodów, a zbilansowany posiłek jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie mieliśmy czasu na wycieczkę do supermarketu.

W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego wśród klientów marki Barbora w marcu 2023 roku.

Więcej informacji: www.barbora.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.