Komunikaty PR

Back to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu

2024-06-03  |  23:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. 

O Predator Games 

Predator Games to inicjatywa mająca na celu rozwój esportowych kompetencji młodzieży szkolnej oraz umożliwienie uczniom doświadczenia rywalizacji i współpracy na wysokim poziomie. Priorytetem projektu jest stworzenie pomostu komunikacyjnego pomiędzy młodzieżą, rodzicami i opiekunami szkolnymi oraz popularyzacja esportu i gamingu, poprzez edukację i wskazanie pozytywnych aspektów, które kształtują wiele kompetencji przyszłości. 

Predator Games to unikatowy projekt na skalę europejską, który od samego początku stawiał sobie za cel rozwijanie talentów i pasji młodych graczy, zapewniając niezapomniane emocje oraz esportowe widowisko na najwyższym poziomie.

Pierwszy sezon Predator Games 

Turniej Predator Games organizowany przez agencje WE!RE Fantasy i Gam3rs_x, należące do grupy Fantasyexpo obejmował szkoły podstawowe i licea. W pierwszym sezonie uczestniczyło ponad  16 tysięcy uczniów z 1024 placówek edukacyjnych z całej Polski. Rozgrywki odbywały się w grach takich jak Fortnite, Rocket League, League of Legends oraz szachy, a w puli nagród znajdował się sprzęt komputerowy dla zwycięskich drużyn i ich szkół, oraz welcome packi, których łączna wartość przekraczała 3 miliony złotych. 

Finały, które miały miejsce 27 maja 2023 roku odbyły się w formie LANowej, z udziałem publiczności, zaproszonych gości i mediów. Dzięki temu młodzież zyskała kolejne cenne doświadczenie i możliwość zagrania w warunkach, zbliżonych do tych, które panują na wielkich turniejach esportowych. Rozgrywki kwalifikacyjne były komentowane przez casterów esportowych oraz transmitowane online za pośrednictwem serwisów Twitch i Youtube, dodatkowo finałowe mecze można było oglądać na stronie głównej Onet Polska i Wirtualna Polska a także na antenie Polsat Games. 

Projekt, który zdobył wiele nagród 

Predator Games 2023 zdobył uznanie graczy z polskich szkół, ich nauczycieli i rodziców a także zgromadził  wiele prestiżowych nagród marketingowych, które podkreśliły jego innowacyjność, misję społeczną, kreatywność oraz wielokanałową komunikację. Wśród wyróżnień znalazły się:  złoty Spinacz w kategorii specjalnej: Efektywność oraz w kategorii sektorowej: Technologia, IT, telekomunikacja, srebrny Spinacz w kategorii PR produktu oraz  brązowy Spinacz w kategorii Event komercyjny, złota statuetka SABRE Awards EMEA 2024 w kategorii Technology: Hardware, srebrna statuetka Innovation w kategorii Innowacje w mediach oraz wyróżnienia: Mixx Awards w kategorii Games & Esports, Kreatura - Konkurs niezależnej kreacji w kategorii gaming. 

Drugi sezon Predator Games - 55 000 slotów dla uczniów z całej Polski 

Duże zainteresowanie uczniów oraz sukces pierwszego sezonu Predator Games, także marketingowy, spowodowały, że organizatorzy planują kolejną edycję jeszcze w tym roku. Drugi sezon, który odbędzie się jesienią, ma lepiej odpowiadać harmonogramem szkolnym. Jesienne rozgrywki pozwolą uczniom ponownie zmierzyć się w popularnych grach esportowych i kontynuować rozwój swoich umiejętności w atmosferze zdrowej rywalizacji. Jedną z głównych zmian, która jest planowana, to podział turnieju na dwie kategorie wiekowe. Dzięki temu zarówno młodzi gracze ze szkół podstawowych, jak i uczniowie szkół ponadpodstawowych, będą mieli szansę rywalizować ze swoimi rówieśnikami. Pozwoli to też zwiększyć pulę miejsc w turnieju - tym razem w Predator Games będzie mogło wziąć udział ponad 55 000 graczy z całej Polski. Zwiększona będzie także liczba gier, a poziom ich trudności będzie dostosowany do wieku graczy. 

Teraz, z jeszcze większym rozmachem i innowacyjnym podejściem, powracamy, by uczynić ten sezon niepowtarzalnym doświadczeniem dla wszystkich entuzjastów esportu. - mówi Jeremi Rybak, Country Marketing Manager, Acer Polska. Naszym priorytetem jest budowa pozytywnej atmosfery oraz społeczności Predator Games. Chcemy, aby ten projekt był nie tylko areną rywalizacji, ale również miejscem, gdzie młodzież może czerpać radość z gry, wymieniać doświadczenia oraz tworzyć trwałe przyjaźnie. - dodaje Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska. 

Misja edukacyjna Predator Games będzie kontynuowana także w tej edycji. Do materiałów edukacyjnych powstałych w pierwszym sezonie dołączą nowe, które poruszą wiele aspektów związanych z esportem i gamingiem. Będą to cenne zasoby zarówno dla uczniów, którzy chcą mądrze i efektywnie czerpać korzyści z tej dziedziny, jak i dla ich opiekunów, pomagając im zrozumieć pasję młodzieży. Nowe materiały wskażą język korzyści oraz kompetencje, jakie można rozwijać poprzez gry.

Będziemy kontynuować misję edukacyjną, pełniąc rolę nie tylko turnieju esportowego, ale także tworząc pomost komunikacyjny między uczniami a ich opiekunami. Dążymy do wspierania rozwoju młodych talentów nie tylko w świecie esportu, ale także w sferze społecznej i edukacyjnej - mówi Łukasz Łopuszyński

O Predator Games 

Wszelkie informacje o Predator Games będą pojawiać się na stronie www.predatorgames.pl oraz na kanałach social media Acer Polska: https://www.facebook.com/predator.polska oraz https://www.instagram.com/predator_pl/. Sercem projektu jest także popularny wśród graczy komunikator Discord, który jest miejscem wymiany doświadczeń oraz administracji turnieju - https://discord.gg/bcfzRCEdTZ. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.