Komunikaty PR

Back to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu

2024-06-03  |  23:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. 

O Predator Games 

Predator Games to inicjatywa mająca na celu rozwój esportowych kompetencji młodzieży szkolnej oraz umożliwienie uczniom doświadczenia rywalizacji i współpracy na wysokim poziomie. Priorytetem projektu jest stworzenie pomostu komunikacyjnego pomiędzy młodzieżą, rodzicami i opiekunami szkolnymi oraz popularyzacja esportu i gamingu, poprzez edukację i wskazanie pozytywnych aspektów, które kształtują wiele kompetencji przyszłości. 

Predator Games to unikatowy projekt na skalę europejską, który od samego początku stawiał sobie za cel rozwijanie talentów i pasji młodych graczy, zapewniając niezapomniane emocje oraz esportowe widowisko na najwyższym poziomie.

Pierwszy sezon Predator Games 

Turniej Predator Games organizowany przez agencje WE!RE Fantasy i Gam3rs_x, należące do grupy Fantasyexpo obejmował szkoły podstawowe i licea. W pierwszym sezonie uczestniczyło ponad  16 tysięcy uczniów z 1024 placówek edukacyjnych z całej Polski. Rozgrywki odbywały się w grach takich jak Fortnite, Rocket League, League of Legends oraz szachy, a w puli nagród znajdował się sprzęt komputerowy dla zwycięskich drużyn i ich szkół, oraz welcome packi, których łączna wartość przekraczała 3 miliony złotych. 

Finały, które miały miejsce 27 maja 2023 roku odbyły się w formie LANowej, z udziałem publiczności, zaproszonych gości i mediów. Dzięki temu młodzież zyskała kolejne cenne doświadczenie i możliwość zagrania w warunkach, zbliżonych do tych, które panują na wielkich turniejach esportowych. Rozgrywki kwalifikacyjne były komentowane przez casterów esportowych oraz transmitowane online za pośrednictwem serwisów Twitch i Youtube, dodatkowo finałowe mecze można było oglądać na stronie głównej Onet Polska i Wirtualna Polska a także na antenie Polsat Games. 

Projekt, który zdobył wiele nagród 

Predator Games 2023 zdobył uznanie graczy z polskich szkół, ich nauczycieli i rodziców a także zgromadził  wiele prestiżowych nagród marketingowych, które podkreśliły jego innowacyjność, misję społeczną, kreatywność oraz wielokanałową komunikację. Wśród wyróżnień znalazły się:  złoty Spinacz w kategorii specjalnej: Efektywność oraz w kategorii sektorowej: Technologia, IT, telekomunikacja, srebrny Spinacz w kategorii PR produktu oraz  brązowy Spinacz w kategorii Event komercyjny, złota statuetka SABRE Awards EMEA 2024 w kategorii Technology: Hardware, srebrna statuetka Innovation w kategorii Innowacje w mediach oraz wyróżnienia: Mixx Awards w kategorii Games & Esports, Kreatura - Konkurs niezależnej kreacji w kategorii gaming. 

Drugi sezon Predator Games - 55 000 slotów dla uczniów z całej Polski 

Duże zainteresowanie uczniów oraz sukces pierwszego sezonu Predator Games, także marketingowy, spowodowały, że organizatorzy planują kolejną edycję jeszcze w tym roku. Drugi sezon, który odbędzie się jesienią, ma lepiej odpowiadać harmonogramem szkolnym. Jesienne rozgrywki pozwolą uczniom ponownie zmierzyć się w popularnych grach esportowych i kontynuować rozwój swoich umiejętności w atmosferze zdrowej rywalizacji. Jedną z głównych zmian, która jest planowana, to podział turnieju na dwie kategorie wiekowe. Dzięki temu zarówno młodzi gracze ze szkół podstawowych, jak i uczniowie szkół ponadpodstawowych, będą mieli szansę rywalizować ze swoimi rówieśnikami. Pozwoli to też zwiększyć pulę miejsc w turnieju - tym razem w Predator Games będzie mogło wziąć udział ponad 55 000 graczy z całej Polski. Zwiększona będzie także liczba gier, a poziom ich trudności będzie dostosowany do wieku graczy. 

Teraz, z jeszcze większym rozmachem i innowacyjnym podejściem, powracamy, by uczynić ten sezon niepowtarzalnym doświadczeniem dla wszystkich entuzjastów esportu. - mówi Jeremi Rybak, Country Marketing Manager, Acer Polska. Naszym priorytetem jest budowa pozytywnej atmosfery oraz społeczności Predator Games. Chcemy, aby ten projekt był nie tylko areną rywalizacji, ale również miejscem, gdzie młodzież może czerpać radość z gry, wymieniać doświadczenia oraz tworzyć trwałe przyjaźnie. - dodaje Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska. 

Misja edukacyjna Predator Games będzie kontynuowana także w tej edycji. Do materiałów edukacyjnych powstałych w pierwszym sezonie dołączą nowe, które poruszą wiele aspektów związanych z esportem i gamingiem. Będą to cenne zasoby zarówno dla uczniów, którzy chcą mądrze i efektywnie czerpać korzyści z tej dziedziny, jak i dla ich opiekunów, pomagając im zrozumieć pasję młodzieży. Nowe materiały wskażą język korzyści oraz kompetencje, jakie można rozwijać poprzez gry.

Będziemy kontynuować misję edukacyjną, pełniąc rolę nie tylko turnieju esportowego, ale także tworząc pomost komunikacyjny między uczniami a ich opiekunami. Dążymy do wspierania rozwoju młodych talentów nie tylko w świecie esportu, ale także w sferze społecznej i edukacyjnej - mówi Łukasz Łopuszyński

O Predator Games 

Wszelkie informacje o Predator Games będą pojawiać się na stronie www.predatorgames.pl oraz na kanałach social media Acer Polska: https://www.facebook.com/predator.polska oraz https://www.instagram.com/predator_pl/. Sercem projektu jest także popularny wśród graczy komunikator Discord, który jest miejscem wymiany doświadczeń oraz administracji turnieju - https://discord.gg/bcfzRCEdTZ. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.