Baker & Baker otwiera biuro w Polsce
Międzynarodowa ekspansja Baker & Baker nabiera tempa. Z roku na rok firma zwiększa swój udział w rynku, a nowe biuro stanowić będzie centrum dla klientów detalicznych, hurtowych i gastronomicznych z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska odnotowuje stały wzrost i pozyskuje nowych klientów w tych trzech kluczowych segmentach, dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami i sukcesywnemu wprowadzaniu produktów.
Warszawski zespół będzie zatrudniał na początkowym etapie siedmiu ekspertów między innymi z logistyki, sprzedaży i marketingu. Jednocześnie, pracownicy Baker & Baker z innych rynków Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, będą nadal rozwijać obecną bazę kontrahentów.
Wyroby piekarnicze przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.
Ryan Perera, Dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker, skomentował:
„Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe, polskie biuro spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów. Utrudnienia spowodowane przez COVID-19 spowodowały opóźnienie w starcie projektu, gdyż już wcześniej planowaliśmy zwiększyć naszą obecność w Polsce. Cieszymy się, że możemy zacząć pracę na pełnych obrotach.”
„Nasze nowe biuro będzie doskonałą bazą w Europie Wschodniej, umożliwi nam bliższy kontakt z klientami na co dzień i pozwoli nam pozyskać nowych kontrahentów” – dodała Ewelina Franczak z warszawskiego oddziału Baker & Baker.
Uruchomienie polskiego oddziału to najnowszy etap rozwoju międzynarodowego Baker & Baker po otwarciu biura w Dubaju w zeszłym roku.
Baker & Baker obsługuje klientów w kanale detalicznym, hurtowym i gastronomicznym w ramach portfolio zaufanych marek, w tym Baker & Baker American Bakery, Goldfrost, Concadoro, Molco, a także w zakresie umów licencyjnych marek z Mondelez i Disney oraz partnerstwa z kluczowymi klientami pod marką własną w kluczowych kategoriach, takich jak: pączki, muffiny, brownies, ciastka, ciasta, pieczywo i słodkie wypieki.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.