Komunikaty PR

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie

2020-04-02  |  15:30

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracązdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank, chcąc wesprzeć pracowników i zwiększyć ich komfort pracy. 

 

- Wszyscy musimy odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przystosować się do innych warunków pracy. Do tego dochodzi stres spowodowany panującą epidemią i narastające zmęczenie, związane z koniecznością pozostania w domu i brakiem kontaktu bezpośredniego ze współpracownikami. Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić im funkcjonowanie w tych trudnych okolicznościach, które często wymagają od nas nowych umiejętności. Dlatego przygotowaliśmy kilka dedykowanych rozwiązań wspierających naszych pracowników – mówi Marta Chmielewska, Dyrektor Wydziału Komunikacji Wewnętrznej Getin Noble Banku. 

 

Na portalu społecznościowym Facebook dla dzieci pracowników banku została założona specjalna grupa. Na bieżąco są w niej zamieszczane różnego rodzaju aktywności i zabawy, takie jak gimnastyka, czytanie i opowiadanie bajek, teatrzyki, konkursy, kolorowanki, a także podpowiedzi, jak w kreatywny sposób spędzać czas z dziećmi w domu po godzinach pracy. Takie działania mają na celu znalezienia zajęcia dla znużonych długotrwałym pobytem w domu dzieci, a tym samym wsparcie rodziców i ułatwienie im pracy.

 

Dla dużej grupy pracowników, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy są w stanie wykonać ją zdalnie, konieczność pracy z domu spowodowana epidemią Covid-19, to zupełnie nowa rzeczywistość. Wielu z nich po raz pierwszy pracuje poza biurem, z dala od siebie. Dlatego Getin Noble Bank wyszedł naprzeciw tej niecodziennej sytuacji i przygotował pakiet porad dla menadżerów i pracowników. Zawiera on m.in. wskazówki jak efektywnie zarządzać pracą zdalną i zespołami oraz jak ważne jest zapewnianie okazji do zdalnych interakcji społecznych, takich jak np. wspólna kawa w czasie wideokonferencji. 

 

W związku z panującą epidemią pojawia się także wiele pytań i wątpliwości, na które pracownicy Getin Noble Banku mogą uzyskać odpowiedzi za pośrednictwem specjalnej zakładki w intranecie, w całości poświęconej tematowi koronawirusa. To także miejsce, gdzie pracownicy znajdą wskazówki dotyczące zasad profilaktyki, informacje o rozwiązaniach wprowadzanych w obecnej dla klientów, czy w końcu – małą dawkę zabawy i interakcji, jak np. dzielenie się zdjęciami domowego biura.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.