Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie
Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracązdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank, chcąc wesprzeć pracowników i zwiększyć ich komfort pracy.
- Wszyscy musimy odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przystosować się do innych warunków pracy. Do tego dochodzi stres spowodowany panującą epidemią i narastające zmęczenie, związane z koniecznością pozostania w domu i brakiem kontaktu bezpośredniego ze współpracownikami. Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić im funkcjonowanie w tych trudnych okolicznościach, które często wymagają od nas nowych umiejętności. Dlatego przygotowaliśmy kilka dedykowanych rozwiązań wspierających naszych pracowników – mówi Marta Chmielewska, Dyrektor Wydziału Komunikacji Wewnętrznej Getin Noble Banku.
Na portalu społecznościowym Facebook dla dzieci pracowników banku została założona specjalna grupa. Na bieżąco są w niej zamieszczane różnego rodzaju aktywności i zabawy, takie jak gimnastyka, czytanie i opowiadanie bajek, teatrzyki, konkursy, kolorowanki, a także podpowiedzi, jak w kreatywny sposób spędzać czas z dziećmi w domu po godzinach pracy. Takie działania mają na celu znalezienia zajęcia dla znużonych długotrwałym pobytem w domu dzieci, a tym samym wsparcie rodziców i ułatwienie im pracy.
Dla dużej grupy pracowników, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy są w stanie wykonać ją zdalnie, konieczność pracy z domu spowodowana epidemią Covid-19, to zupełnie nowa rzeczywistość. Wielu z nich po raz pierwszy pracuje poza biurem, z dala od siebie. Dlatego Getin Noble Bank wyszedł naprzeciw tej niecodziennej sytuacji i przygotował pakiet porad dla menadżerów i pracowników. Zawiera on m.in. wskazówki jak efektywnie zarządzać pracą zdalną i zespołami oraz jak ważne jest zapewnianie okazji do zdalnych interakcji społecznych, takich jak np. wspólna kawa w czasie wideokonferencji.
W związku z panującą epidemią pojawia się także wiele pytań i wątpliwości, na które pracownicy Getin Noble Banku mogą uzyskać odpowiedzi za pośrednictwem specjalnej zakładki w intranecie, w całości poświęconej tematowi koronawirusa. To także miejsce, gdzie pracownicy znajdą wskazówki dotyczące zasad profilaktyki, informacje o rozwiązaniach wprowadzanych w obecnej dla klientów, czy w końcu – małą dawkę zabawy i interakcji, jak np. dzielenie się zdjęciami domowego biura.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.