Komunikaty PR

Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi"

2021-04-22  |  10:45

Getin Noble Bank drugi rok z rzędu zwyciężył w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zajął również III miejsce w kategorii „Karta kredytowa” oraz został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Ranking „Złoty Bankier 2021” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej i jakości produktów. 

 

– Od pięciu lat Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera”, a po raz drugi z rzędu zdobywa pierwsze miejsce w głównej kategorii. Jesteśmy z tego bardzo dumni - ponownie udowodniliśmy, że nasze usługi są na najwyższym poziomie – mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. – Nieustannie dbamy o to, aby - niezależnie od kanału kontaktu z bankiem – zapewnić klientom pozytywne doświadczenia, oferując dopasowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania. Utrzymanie najwyższego poziomu usług wymaga intensywnej pracy i ciągłego rozwoju. Od 2020 roku wdrażamy strategiczny program transformacji cyfrowej. Wprowadziliśmy szereg zmian w bankowości internetowej i mobilnej ułatwiających naszym klientom codzienne korzystanie z produktów i usług banku. Cały czas dążymy to tego, by bankowanie z Getin Noble Bankiem dla każdego było proste 
i wygodne 
– dodaje. 

 

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Kantar Polska i Obserwatorium.biz.

 

W tegorocznej edycji główna nagroda „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez ekspertów z Kantar Polska i Obserwatorium.biz. W badaniach wzięli udział respondenci z trzech grup wiekowych – młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia). Grupa audytorów odwiedziła około 900 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami około 1000 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Zbadane zostały wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank, a także ich użyteczność. W tym roku szczególnie ważna była jakość obsługi w kanałach mobilnych oraz dostępność cyfrowych form kontaktu z bankiem, z uwzględnieniem rosnącej popularności BLIK.

 

W kategorii „Karta Kredytowa” ocenie poddano parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. W oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRNews.pl wyłonił najlepsze instytucje. 

 

To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank uzyskał wyróżnienie w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników dwumiesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. W ramach audytu eksperci cyberbezpieczeństwa przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych. W ten sposób zweryfikowano systemy bankowości internetowej i mobilnej, co pozwoliło na sprawdzenie zgodności funkcjonowania systemów banku z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa.

 

Getin Noble Bank jest regularnie doceniany w wielu niezależnych rankingach za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.