Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi"
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu zwyciężył w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zajął również III miejsce w kategorii „Karta kredytowa” oraz został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Ranking „Złoty Bankier 2021” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej i jakości produktów.
– Od pięciu lat Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera”, a po raz drugi z rzędu zdobywa pierwsze miejsce w głównej kategorii. Jesteśmy z tego bardzo dumni - ponownie udowodniliśmy, że nasze usługi są na najwyższym poziomie – mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. – Nieustannie dbamy o to, aby - niezależnie od kanału kontaktu z bankiem – zapewnić klientom pozytywne doświadczenia, oferując dopasowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania. Utrzymanie najwyższego poziomu usług wymaga intensywnej pracy i ciągłego rozwoju. Od 2020 roku wdrażamy strategiczny program transformacji cyfrowej. Wprowadziliśmy szereg zmian w bankowości internetowej i mobilnej ułatwiających naszym klientom codzienne korzystanie z produktów i usług banku. Cały czas dążymy to tego, by bankowanie z Getin Noble Bankiem dla każdego było proste
i wygodne – dodaje.
„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Kantar Polska i Obserwatorium.biz.
W tegorocznej edycji główna nagroda „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez ekspertów z Kantar Polska i Obserwatorium.biz. W badaniach wzięli udział respondenci z trzech grup wiekowych – młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia). Grupa audytorów odwiedziła około 900 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami około 1000 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Zbadane zostały wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank, a także ich użyteczność. W tym roku szczególnie ważna była jakość obsługi w kanałach mobilnych oraz dostępność cyfrowych form kontaktu z bankiem, z uwzględnieniem rosnącej popularności BLIK.
W kategorii „Karta Kredytowa” ocenie poddano parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. W oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRNews.pl wyłonił najlepsze instytucje.
To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank uzyskał wyróżnienie w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników dwumiesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. W ramach audytu eksperci cyberbezpieczeństwa przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych. W ten sposób zweryfikowano systemy bankowości internetowej i mobilnej, co pozwoliło na sprawdzenie zgodności funkcjonowania systemów banku z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa.
Getin Noble Bank jest regularnie doceniany w wielu niezależnych rankingach za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.