Push bezpieczeństwa w aplikacji mobilnej Nest Banku
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
PUSH Bezpieczeństwa – jak to działa?
Push Bezpieczeństwa umożliwia klientom Nest Banku błyskawiczną weryfikację dzwoniącego pracownika banku. Na prośbę klienta, podczas rozmowy telefonicznej, pracownik Nest! może wysłać powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej Nest Banku i potwierdzić tym samym swoją tożsamość.
Działa to w obie strony. Konsultant również może skorzystać z tej funkcji i podczas rozmowy wysłać klientowi powiadomienie PUSH, aby zweryfikować jego tożsamość. Dzięki temu, klient ma możliwość potwierdzenia swoich danych bez ujawniania ich przez telefon. Mobilna weryfikacja w aplikacji jest szybka, wygodna, bezpieczniejsza i bardziej efektywna – zarówno dla klientów, jak i konsultantów. Ogranicza potencjalne zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwa podczas rozmowy.
Weryfikacja pracownika Nest! krok po kroku
-
Podczas rozmowy z pracownikiem Nest! należy poprosić o weryfikację jego tożsamości.
-
Po chwili w aplikacji mobilnej pojawi się powiadomienie z danymi pracownika.
-
Jeśli dane są zgodne (takie, jakie podał pracownik), należy potwierdzić je w aplikacji, a następnie kontynuować rozmowę.
-
Jeśli pracownik odmówi weryfikacji lub dane będą niepoprawne, trzeba natychmiast się rozłączyć i bezzwłocznie zgłosić sprawę na infolinii Nest Banku.
Nest Bank stawia na innowacje i bezpieczeństwo klientów. Wprowadzenie powiadomień PUSH jako dodatkowej warstwy weryfikacji to kolejny krok w kierunku zapewnienia najwyższego poziomu ochrony danych, zwłaszcza w obliczu coraz częstszych ataków phishingowych (prób wyłudzenia poufnych informacji). Dzięki temu rozwiązaniu, zarówno klienci, jak i konsultanci infolinii mogą mieć pewność, że rozmawiają z autoryzowanymi osobami.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.