Komunikaty PR

Royal Bank of Scotland ogłasza zmianę nazwy na NatWest Group

2020-08-21  |  14:00
Biuro prasowe

 

W Polsce, Grupa silnie akcentuje swoją strategię opartą na odpowiedzialności społecznej i budowaniu stabilnych więzi z lokalną społecznością oraz przede wszystkim, na wspieraniu potencjału klientów i pracowników.  Teraz RBS oficjalnie ogłasza zmianę nazwy na NatWest Group. 

 

W ciągu ostatnich 5 lat zatrudnienie w polskim oddziale zwiększyło się niemal trzykrotnie - dziś zespół NatWest Polska to prawie 1400 osób. Firma wciąż się rozwija i obecnie tworzy działy zarządzania ryzykiem rynkowym, operacyjnym czy płynności dla bankowości inwestycyjnej NatWest Group.  

 

NatWest Polska jest strategiczną częścią NatWest Group i dostarcza kluczowe informacje zarządcze oraz dba o bezpieczeństwo banku w wielu aspektach. Wieloletnie doświadczenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy (AML - Anti-Money Laundering) pozwoliło stworzyć w Polsce centrum operacyjne będące podstawą strategii AML dla grupy NatWest. Równolegle silnie rozwinęły się działy finansowe, w tym między innymi kontroli i raportowania finansowego, który to przygotowuje raporty dla regulatorów, zarządu grupy czy na Giełdę Papierów Wartościowych. Pozostałe obszary wspierane z Polski to analityka danych, zarządzanie siecią dostaw czy cyberbezpieczeństwo.

 

Warto zauważyć, że grupa skutecznie poradziła sobie w dobie epidemii COVID-19. Działania NatWest Group w obliczu pandemii koronawirusa zostały wskazane jako przykład dobrych praktyk w jednym z raportów Komisji Europejskiej. Firmie udało się przetrwać ten szczególny okres bez redukcji zatrudnienia, a dzięki wdrożeniu w 2017 roku programu HomeWorking niemal wszyscy pracownicy polskiego oddziału mogli przesiąść się na pracę zdalną w ciągu jednego dnia. 

 

Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników nie zauważyliśmy żadnego spadku produktywności. Polski oddział mógł wręcz stanowić wsparcie w zadaniach i procesach dla koleżanek i kolegów z oddziałów zagranicznych  - dodaje Maciej Jancewicz, odpowiedzialny w firmie za komunikację i marketing.

 

W trakcie epidemii pracownicy krajowego oddziału NatWest Group szyli maseczki dla lekarzy. Firma przekazała także zestawy przygotowanych do pracy zdalnej komputerów dla dzieci z domu dziecka, a także przekierowała dostawy świeżych owoców, z których ze względu na brak obecności w biurze nie mogli korzystać pracownicy, do szpitala MSWiA w Warszawie. 

 

Polski oddział firmy jest również mocno zaangażowany w działania lokalnych społeczności i pomoc w rozwijaniu ich potencjału. Kierujący firmą w Polsce Andrzej Pacek został ostatnio wyróżniony za wspieranie przedsiębiorczości kobiet, otrzymując od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką nagrodę Male Champion of Change. Cała organizacja drugi raz z rzędu znalazła się w gronie firm docenionych w Diversity&Inclusion Rating pod inicjatywą Forum Odpowiedzialnego Biznesu przy współpracy Deloitte. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku Biuro prasowe
2024-07-16 | 14:00

VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku

Korzystasz z lata, pakując walizkę i ruszając w podróż? Niezależnie od tego, czy wybierasz zagraniczne wojaże, czy planujesz odkrywać uroki polskiego wybrzeża lub gór, ważne
Bankowość Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech
2024-07-11 | 09:45

Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ten, kto używa nowych technologii zyskuje przewagę. Skuteczne prowadzenie firmy to także umiejętność korzystania z okazji, a taką w obszarze
Bankowość Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski
2024-07-10 | 14:20

Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski

W 2023 r. łączna wielkość gospodarki cyfrowej w Polsce wyniosła blisko 360 mld PLN i gdyby była oddzielnym sektorem odpowiadałaby 10,5 proc. wartości polskiego PKB. To ciągle mniej niż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.