Komunikaty PR

Royal Bank of Scotland ogłasza zmianę nazwy na NatWest Group

2020-08-21  |  14:00
Biuro prasowe

 

W Polsce, Grupa silnie akcentuje swoją strategię opartą na odpowiedzialności społecznej i budowaniu stabilnych więzi z lokalną społecznością oraz przede wszystkim, na wspieraniu potencjału klientów i pracowników.  Teraz RBS oficjalnie ogłasza zmianę nazwy na NatWest Group. 

 

W ciągu ostatnich 5 lat zatrudnienie w polskim oddziale zwiększyło się niemal trzykrotnie - dziś zespół NatWest Polska to prawie 1400 osób. Firma wciąż się rozwija i obecnie tworzy działy zarządzania ryzykiem rynkowym, operacyjnym czy płynności dla bankowości inwestycyjnej NatWest Group.  

 

NatWest Polska jest strategiczną częścią NatWest Group i dostarcza kluczowe informacje zarządcze oraz dba o bezpieczeństwo banku w wielu aspektach. Wieloletnie doświadczenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy (AML - Anti-Money Laundering) pozwoliło stworzyć w Polsce centrum operacyjne będące podstawą strategii AML dla grupy NatWest. Równolegle silnie rozwinęły się działy finansowe, w tym między innymi kontroli i raportowania finansowego, który to przygotowuje raporty dla regulatorów, zarządu grupy czy na Giełdę Papierów Wartościowych. Pozostałe obszary wspierane z Polski to analityka danych, zarządzanie siecią dostaw czy cyberbezpieczeństwo.

 

Warto zauważyć, że grupa skutecznie poradziła sobie w dobie epidemii COVID-19. Działania NatWest Group w obliczu pandemii koronawirusa zostały wskazane jako przykład dobrych praktyk w jednym z raportów Komisji Europejskiej. Firmie udało się przetrwać ten szczególny okres bez redukcji zatrudnienia, a dzięki wdrożeniu w 2017 roku programu HomeWorking niemal wszyscy pracownicy polskiego oddziału mogli przesiąść się na pracę zdalną w ciągu jednego dnia. 

 

Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników nie zauważyliśmy żadnego spadku produktywności. Polski oddział mógł wręcz stanowić wsparcie w zadaniach i procesach dla koleżanek i kolegów z oddziałów zagranicznych  - dodaje Maciej Jancewicz, odpowiedzialny w firmie za komunikację i marketing.

 

W trakcie epidemii pracownicy krajowego oddziału NatWest Group szyli maseczki dla lekarzy. Firma przekazała także zestawy przygotowanych do pracy zdalnej komputerów dla dzieci z domu dziecka, a także przekierowała dostawy świeżych owoców, z których ze względu na brak obecności w biurze nie mogli korzystać pracownicy, do szpitala MSWiA w Warszawie. 

 

Polski oddział firmy jest również mocno zaangażowany w działania lokalnych społeczności i pomoc w rozwijaniu ich potencjału. Kierujący firmą w Polsce Andrzej Pacek został ostatnio wyróżniony za wspieranie przedsiębiorczości kobiet, otrzymując od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką nagrodę Male Champion of Change. Cała organizacja drugi raz z rzędu znalazła się w gronie firm docenionych w Diversity&Inclusion Rating pod inicjatywą Forum Odpowiedzialnego Biznesu przy współpracy Deloitte. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.