Komunikaty PR

SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”

2023-05-31  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

 

Santander Consumer Bank rusza z nowym programem poleceń „Po znajomości 2023”. Jest to jedyna na rynku inicjatywa, która nagradza klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Na polecającego czeka nawet 1000 zł nagrody w postaci e-voucherów Sodexo, które może wymienić na zakupy u rozpoznawalnych marek z różnych branż.

 

Wrocław, 31 maja 2023 r. W programie „Po znajomości 2023” może zyskać zarówno polecający, jak i osoba, której zarekomendował kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku. By tak się stało wystarczy, że klient banku przekaże swój indywidualny kod poleceń znajomemu, a ten wykorzysta go do zawarcia umowy o kredyt gotówkowy. Nagrodą dla obu osób będzie 200 zł w postaci e-voucherów Sodexo, które można wymienić na zakupy u marki z dowolnej branży np. spożywczej, rozrywkowej czy podróżniczej. Bony zostaną przyznane po zawarciu umowy przez znajomego i spłaceniu przez niego pierwszej raty zobowiązania.

 

To jednak nie wszystko. Każdy klient, który przekaże dalej swój indywidualny kod poleceń może zyskać nawet 1000 zł w postaci e-voucherów Sodexo. Musi jedynie polecić dowolny kredyt gotówkowy dostępny w Santander Consumer Banku 5 znajomym, którzy skorzystają z jego rekomendacji.

 

- Przewagą naszego programu jest jego unikalność – komentuje Patrycja Przybytek, Menadżer Produktu – Kredyt Gotówkowy  Santander Consumer Banku. – Według naszej wiedzy, żaden inny bank na polskim rynku nie przewiduje nagród dla klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Atrakcyjność akcji podbija również niski próg wejścia. W regulaminie programu nie ma ograniczeń co do typu umowy, którą musi zawrzeć znajomy osoby polecającej. Nie ma tutaj z góry określonego okresu kredytowania czy minimalnej lub maksymalnej kwoty zobowiązania. Dlatego polecić można również umowy na cenach promocyjnych, co jest dodatkową korzyścią dla kredytobiorcy, który chce wziąć udział w programie.

 

Akcja „Po znajomości 2023” ruszyła w maju br. i zakończy się 31 grudnia. Pełny regulamin akcji i warunki, które trzeba spełnić, żeby wziąć w niej udział, są dostępne na stronie Santander Consumer Banku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.