SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”
Santander Consumer Bank rusza z nowym programem poleceń „Po znajomości 2023”. Jest to jedyna na rynku inicjatywa, która nagradza klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Na polecającego czeka nawet 1000 zł nagrody w postaci e-voucherów Sodexo, które może wymienić na zakupy u rozpoznawalnych marek z różnych branż.
Wrocław, 31 maja 2023 r. W programie „Po znajomości 2023” może zyskać zarówno polecający, jak i osoba, której zarekomendował kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku. By tak się stało wystarczy, że klient banku przekaże swój indywidualny kod poleceń znajomemu, a ten wykorzysta go do zawarcia umowy o kredyt gotówkowy. Nagrodą dla obu osób będzie 200 zł w postaci e-voucherów Sodexo, które można wymienić na zakupy u marki z dowolnej branży np. spożywczej, rozrywkowej czy podróżniczej. Bony zostaną przyznane po zawarciu umowy przez znajomego i spłaceniu przez niego pierwszej raty zobowiązania.
To jednak nie wszystko. Każdy klient, który przekaże dalej swój indywidualny kod poleceń może zyskać nawet 1000 zł w postaci e-voucherów Sodexo. Musi jedynie polecić dowolny kredyt gotówkowy dostępny w Santander Consumer Banku 5 znajomym, którzy skorzystają z jego rekomendacji.
- Przewagą naszego programu jest jego unikalność – komentuje Patrycja Przybytek, Menadżer Produktu – Kredyt Gotówkowy Santander Consumer Banku. – Według naszej wiedzy, żaden inny bank na polskim rynku nie przewiduje nagród dla klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Atrakcyjność akcji podbija również niski próg wejścia. W regulaminie programu nie ma ograniczeń co do typu umowy, którą musi zawrzeć znajomy osoby polecającej. Nie ma tutaj z góry określonego okresu kredytowania czy minimalnej lub maksymalnej kwoty zobowiązania. Dlatego polecić można również umowy na cenach promocyjnych, co jest dodatkową korzyścią dla kredytobiorcy, który chce wziąć udział w programie.
Akcja „Po znajomości 2023” ruszyła w maju br. i zakończy się 31 grudnia. Pełny regulamin akcji i warunki, które trzeba spełnić, żeby wziąć w niej udział, są dostępne na stronie Santander Consumer Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.