SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”
Santander Consumer Bank rusza z nowym programem poleceń „Po znajomości 2023”. Jest to jedyna na rynku inicjatywa, która nagradza klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Na polecającego czeka nawet 1000 zł nagrody w postaci e-voucherów Sodexo, które może wymienić na zakupy u rozpoznawalnych marek z różnych branż.
Wrocław, 31 maja 2023 r. W programie „Po znajomości 2023” może zyskać zarówno polecający, jak i osoba, której zarekomendował kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku. By tak się stało wystarczy, że klient banku przekaże swój indywidualny kod poleceń znajomemu, a ten wykorzysta go do zawarcia umowy o kredyt gotówkowy. Nagrodą dla obu osób będzie 200 zł w postaci e-voucherów Sodexo, które można wymienić na zakupy u marki z dowolnej branży np. spożywczej, rozrywkowej czy podróżniczej. Bony zostaną przyznane po zawarciu umowy przez znajomego i spłaceniu przez niego pierwszej raty zobowiązania.
To jednak nie wszystko. Każdy klient, który przekaże dalej swój indywidualny kod poleceń może zyskać nawet 1000 zł w postaci e-voucherów Sodexo. Musi jedynie polecić dowolny kredyt gotówkowy dostępny w Santander Consumer Banku 5 znajomym, którzy skorzystają z jego rekomendacji.
- Przewagą naszego programu jest jego unikalność – komentuje Patrycja Przybytek, Menadżer Produktu – Kredyt Gotówkowy Santander Consumer Banku. – Według naszej wiedzy, żaden inny bank na polskim rynku nie przewiduje nagród dla klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Atrakcyjność akcji podbija również niski próg wejścia. W regulaminie programu nie ma ograniczeń co do typu umowy, którą musi zawrzeć znajomy osoby polecającej. Nie ma tutaj z góry określonego okresu kredytowania czy minimalnej lub maksymalnej kwoty zobowiązania. Dlatego polecić można również umowy na cenach promocyjnych, co jest dodatkową korzyścią dla kredytobiorcy, który chce wziąć udział w programie.
Akcja „Po znajomości 2023” ruszyła w maju br. i zakończy się 31 grudnia. Pełny regulamin akcji i warunki, które trzeba spełnić, żeby wziąć w niej udział, są dostępne na stronie Santander Consumer Banku.

VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023

VeloBank pomaga w jesiennym oszczędzaniu

O blisko 50 tys. wyższa zdolność kredytowa niż na początku roku – rankomat.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Handel

Jeden z największych koncernów tytoniowych zwiększa inwestycje w Polsce do 1,3 mld dol. Rozwinie fabrykę nowatorskich wyrobów tytoniowych koło Łodzi
Rynek wyrobów nowatorskich rośnie dynamicznie i stanowi dziś ok. 11 proc. całego rynku wyrobów tytoniowych w Polsce. Dostrzegając ten trend, grupa JTI nie tylko wprowadza na polski rynek nowe urządzenie do podgrzewania tytoniu, ale również rozbudowuje swój zakład wyrobów nowatorskich w Starym Gostkowie koło Łodzi. Wartość tej inwestycji w tym roku osiągnie ok. 200 mln dol. Jedna z najnowocześniejszych tego typu fabryk w Europie do końca roku znacząco zwiększy też zatrudnienie. – Polska doskonale spełnia warunki dla centrum produkcyjnego, więc inwestycja na tutejszym rynku jest logicznym wyborem – mówi Edoardo Voletti, prezes zarządu JTI Polska.
Telekomunikacja
Sztuczna inteligencja wymusza zmianę i podnoszenie kompetencji. Potrzebne będą nowe kategorie specjalistów IT

Przyspieszonemu rozwojowi sztucznej inteligencji, o której w tym roku – wraz z pojawieniem się ChatGPT – jest bardzo głośno, stale towarzyszy rozmowa o rynku pracy, zagrożeniach i szansach dla niego. Chociaż SI może zastąpić ludzi na niektórych stanowiskach, szczególnie tych związanych z powtarzalnymi i żmudnymi zadaniami, to jednocześnie „wygeneruje” zapotrzebowanie na nową kategorię specjalistów. Wymusi to na programistach podnoszenie i zdobywanie nowych kwalifikacji. Jedynie 20 proc. przedstawicieli firm informatycznych i działów IT firm nieinformatycznych uważa, że dostępne dziś na rynku kompetencje są wystarczające – wynika z badania Sektorowej Rady ds. Kompetencji Informatyka i firmy Antal.
Media i PR
Rosyjskie społeczeństwo bardzo podatne na manipulacje Kremla. Propaganda wymierzona jest także w społeczność międzynarodową

Większość rosyjskiego społeczeństwa popiera lub milcząco akceptuje rządy Władimira Putina i wojnę prowadzoną w Ukrainie. Co więcej, po inwazji na ten kraj poparcie dla działań Kremla w sondażach opinii publicznej znacząco wzrosło – pokazała ubiegłoroczna analiza Ośrodka Studiów Wschodnich. Ten wzrost poparcia jest jednak efektem prowadzonej na ogromną skalę dezinformacji i rozbudowanej machiny propagandowej, która od początku wojny przedstawia rosyjskiemu społeczeństwu zafałszowany obraz rzeczywistości. Kremlowski reżim nie szczędzi na ten cel pieniędzy, podobnie jak na propagandę nakierowaną na społeczność międzynarodową, również na Polaków. Tutaj jednak nie działa prosta manipulacja, więc Kreml wykorzystuje do tego słabości społeczeństwa i pojawiające się napięcia między Ukraińcami i Polakami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.