Volkswagen Bank wprowadził promocję na Kredyt na klasyka
Volkswagen Bank wprowadził promocję kredytu dla miłośników klasycznych pojazdów, którzy planują zakup lub remont zabytkowego auta. Teraz na hasło: „Klasyk” Kredyt na klasyka można wziąć nie tylko nie płacąc prowizji, ale także otrzymać niższe oprocentowanie.
Finansowanie można wykorzystać nie tylko na kupno klasycznego samochodu, ale także np. na potrzebne do jego remontu części, transport oraz bieżącą renowację lub rozbudowę warsztatu.
Klasyka w cenie
– Z roku na rok rośnie zainteresowanie klasyczną motoryzacją. Posiadanie takiego auta to dla jednych hobby i przyjemność przywracania starym przedmiotom dawnego blasku, a dla innych spełnienie marzeń
o ukochanym samochodzie z lat młodości. Warto też pamiętać, że odnawianie klasycznych aut może być też dobrą długoterminową inwestycją – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank.
Z raportu amerykańskiej agencji dot. dóbr luksusowych KFLII (Knight Frank's Luxury Investment Index 2018) wynika, że klasyczne samochody to najlepszy sposób na lokowanie i pomnażanie pieniędzy. Z analiz ekspertów wynika, że w perspektywie badanych przez agencję 5 lat na klasycznych autach można było zarobić średnio 81%, a w ciągu 10 inwestycja taka przyniosła nawet 289% zysku. Inne dobra luksusowe, które były brane pod uwagę w KFLII to: dzieła sztuki, wino, biżuteria, chińska ceramika oraz monety i zegarki. Co więcej, żeby kupić taki samochód nie trzeba mieć
na koncie setek tysięcy dolarów
Garbus, Porsche 911, a może Bulik?
VW Typ 1, czyli popularny Garbus (wyprodukowano ponad 21 mln egzemplarzy tego modelu), VW Transporter i Porsche 911. Te modele zna każdy, nawet jeśli nie jest fanem motoryzacji. Te trzy ikony Grupy Volkswagen do dziś można spotkać na ulicach całego świata.
Ich popularność oraz dostępność jest stosunkowo duża, więc
z powodzeniem można znaleźć model, który po krótkiej renowacji zyska
na wartości i stanie się pełnoprawnym autem kolekcjonerskim.
W przypadku aut z Grupy Volkswagen nie bez znaczenia jest też dobry dostęp do części, co oznacza, że jesteśmy w stanie doprowadzić te auta niemal do stanu idealnego. Co więcej, szczególnie w przypadku Garbusa, który z założenia jest dość prosty w budowie, wiele napraw można wykonać samodzielnie
– Oczywiście większość young – czy oldtimerów zyskuje na wartości, jeśli zostaną poddane renowacji. Dlatego, jako bank związany mocno
z motoryzacją, chcemy zaproponować jak najlepsze warunki kredytu, który pozwoli fanom klasycznej motoryzacji utrzymanie ich pojazdów w idealnym stanie – mówi Daria Pawęda.
Promocja ważna do odwołania
Oferowany przez Volkswagen Bank Kredyt na klasyka to nawet 50 tys. zł. Spłatę pożyczki można rozłożyć nawet na 84 miesiące. Co ważne, nie są wymagane żadne zabezpieczenia, a w promocyjnej ofercie prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0%. Raty są naprawdę niskie, ponieważ oprocentowanie może wynieść nawet 6,70%. Oto przykładowe wyliczenia. Więcej szczegółów dotyczących kredytu można znaleźć na stronie: vwbank.pl/kredyt-na-klasyka.
KWOTA KREDYTU 25 000 ZŁ** | ||
Czas trwania kredytu (msc) | 48 | 84 |
Rata miesięczna (zł) | 595,18 | 373,66 |
Oprocentowanie (%) | 6,70 | 6,70 |
Całkowity koszt kredytu (zł) | 3570,03 | 6389,11 |
RRSO (%) | 6,91 | 6,91 |
** Przykład reprezentatywny dla konsumenckiego kredytu gotówkowego Volkswagen Bank. Oferta promocyjna: *Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 6,91%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 30.000 zł, całkowita kwota do zapłaty 34.284,00 zł, oprocentowanie nominalne zmienne 6,70 % w skali roku, całkowity koszt kredytu 4.284,00 zł (w tym: prowizja 0,00 zł, odsetki 4.284,00 zł), 48 miesięcznych rat, w tym 47 miesięcznych rat równych w wysokości po 714,22 zł, a ostatnia 715,66 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 20.08.2021.
Więcej informacji:
Daria Zielaskiewicz Volkswagen Financial Services Departament Marketingu e-mail: Daria.Zielaskiewicz@vwfs.com | Miłosz Kozicki Public Dialog tel. kom. (+48) 570 095 400 e-mail:m.kozicki@publicdialog.pl |
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.