Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
Volkswagen Bank we współpracy z Planet Pay przygotował nowy benefit dla klientów firmowych – akceptację płatności w terminalach oraz on-line na promocyjnych warunkach.
Volkswagen Bank (dostarczający usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services) oraz firma ITCARD nawiązali współpracę, w ramach której bank będzie oferować swoim klientom biznesowym produkty Planet Pay. W efekcie otrzymają dodatkowy benefit – jest nim dostęp do wszystkich produktów związanych z akceptacją kart płatniczych: terminali płatniczych, aplikacji POSapp oraz bramki do płatności online na promocyjnych warunkach.
Tym samym klienci firmowi Volkswagen Bank będą mogli jeszcze efektywniej prowadzić biznes dzięki zwiększeniu swojej oferty metod płatności w punktach usługowo-handlowych. Wszystko przy użyciu nowoczesnych narzędzi: od standardowego terminala POS przez 18 miesięcy za darmo, po mobilną aplikację płatniczą na swoim smartfonie przez 24 miesiące – również za darmo. Bank pamięta także o klientach prowadzących biznes internetowy – im oferuje brak opłaty za obsługę przez 2 miesiące.
– Rozwój usług dla klientów biznesowych jest częścią naszej strategii. Nawiązanie współpracy z Planet Pay i umożliwienie klientom Volkswagen Banku akceptacji płatności bezgotówkowych zarówno on-line jak i stacjonarnie, jest kolejnym krokiem w dostosowywaniu naszej oferty potrzeb klientów biznesowych – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
– Cieszy mnie fakt, że Volkswagen Bank jako kolejny z banków komercyjnych zdecydował się nawiązać współpracę z Planet Pay. Świadczy to przede wszystkim o dużym zaufaniu instytucji finansowych do naszych produktów. Mam nadzieję, że uzupełnienie oferty konta firmowego o usługę akceptacji płatności bezgotówkowych w terminalach POS, aplikacji POSapp oraz bramce online, pozwoli przygotować kompleksową i atrakcyjną propozycję dla klientów firmowych banku – dodaje Bartosz Borowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Terminali POS w ITCARD.
ITCARD obsługuje obecnie ponad 100 000 tradycyjnych terminali POS oraz terminali aplikacyjnych POSapp i dostarcza nowoczesne rozwiązania akceptacji kart płatniczych, BLIKa i płatności mobilnych w terminalach płatniczych oraz Internecie.
Volkswagen Bank oferuje Plus Konto Biznes z kartą Visa Business dla klientów firmowych – dając szereg benefitów, dzięki którym prowadzenie firmy staje się prostsze i mniej kosztowne. Więcej o ofercie konta firmowego przeczytać można na stronie internetowej Volkswagen Banku (w zakładce Więcej informacji).

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.