Komunikaty PR

ZEN.COM z certyfikatem Digital First od Mastercard

2022-06-30  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

ZEN.COM, innowacyjny europejski fintech, otrzymał certyfikat Digital First przyznawany przez Mastercard. Kluczową korzyścią, jaką ZEN.COM zapewni klientom indywidualnym dzięki uzyskanemu certyfikatowi, jest wyższy poziom bezpieczeństwa karty. To kolejny krok firmy w realizacji globalnej strategii dostarczania najbezpieczniejszych i w pełni mobilnych usług finansowych.

Dzięki certyfikatowi Digital First, użytkownicy kart ZEN Mastercard są jeszcze lepiej chronieni. Karty oznaczone tym certyfikatem posiadają dodatkowe zabezpieczenie: dane, takie jak numer, CVC i data ważności, nie są nadrukowane na fizycznej karcie. Dostęp do nich można uzyskać dopiero po zalogowaniu do aplikacji ZEN.COM. W efekcie nawet zgubienie plastikowej karty nie grozi utratą kontroli nad najbardziej wrażliwymi danymi.

Użytkownicy ZEN.COM w momencie rejestracji konta otrzymują automatycznie wygenerowaną i dostępną od razu w aplikacji kartę wirtualną, którą mogą posługiwać się tak, jak tradycyjną. Bezpłatne karty fizyczne są natomiast przesyłane na życzenie klienta, po ich uprzednim zamówieniu w aplikacji ZEN.COM. Po wdrożeniu certyfikatu Digital First karty plastikowe nie będą już zawierały widocznych wrażliwych danych, a jedynie imię i nazwisko posiadacza. Numer karty oraz CVC2 będzie dostępny w aplikacji ZEN.COM po zalogowaniu się.

Jak wskazują dane NBP, w ubiegłym roku przestępcy wyprowadzili 57,6 mln złotych z kont Polaków poprzez nieuprawnione użycie kart płatniczych, z czego średnio 25 proc. przypadków to transakcje oszukańcze poza Internetem. To pokazuje, jak ważne jest zachowanie bezpieczeństwa podczas płacenia w fizycznych placówkach. Inicjatywy takie jak Digital First są przede wszystkim ukłonem w stronę konsumentów, którzy z różnych względów nie chcą rezygnować z plastiku, a jednocześnie pragną poprawić poziom bezpieczeństwa fizycznych transakcji – komentuje Michał Bogusławski, Chief Commercial Officer w ZEN.COM.

Wdrożenie jest procedowane, a certyfikowane rozwiązanie wejdzie do użytku w ZEN.COM już wkrótce. Będzie dostępne dla użytkowników korzystających zarówno z systemu Android, jak i iOS, z możliwością szybkiego podpięcia do portfela elektronicznego w Apple Pay, Garmin Pay, Google Pay czy Xiaomi Pay.

***

O ZEN.COM

Operator płatności ZEN.COM udostępnia biznesom i konsumentom rozwiązania płatnicze, które są odpowiedzią na wyzwania związane z zarządzaniem pieniędzmi. Ułatwiają one konsumentom szybkie opłacenie zakupów, niezależnie od wybranej przez nich metody płatności, a sprzedawcom umożliwiają zarządzanie tymi transakcjami w ramach jednego panelu. Najniższe rynkowe prowizje za najpopularniejsze metody transakcji (Blik, Apple Pay, Google Pay, Xiaomi Pay czy przelewy online) pozwalają na zachowanie konkurencyjnej cenowo oferty bez obawy o jakość działania płatności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.