Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!
To już rok od kiedy Barbora – jeden z graczy TOP5 branży e-grocery – rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Od 12 miesięcy tysiące aktywnych użytkowników z Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolicznych miejscowości doświadczają wysokich standardów codziennych zakupów spożywczych przez internet. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
Barbora rozpoczynając swoją działalność w Polsce, była zupełnie nową, nikomu nieznaną marką, stającą w obliczu silnej, prężnie działającej konkurencji.
W ciągu roku znalazła się w rankingu TOP5 marek branży e-grocery. Zaledwie po 7 miesiącach od udanego debiutu w stolicy w rekordowym tempie rozpoczęła ekspansję, wprowadzając swoje usługi na Pomorzu. Rekordowa liczba aktywnych użytkowników w lutym wyniosła aż 13 000! Dziś z zakupów na www.barbora.pl korzysta 7500 mieszkańców Trójmiasta, ceniąc sobie wysoką jakość obsługi i proklienckie podejście.
– Nigdy wcześniej nie robiłam zakupów spożywczych przez internet. Jakoś nie miałam do nich przekonania. Jednak zakupy w Barborze to czysta przyjemność – mówi Magda, mieszkanka Trójmiasta, mama małego Tymka. – Pozytywnie zaskoczyła mnie łatwość robienia zakupów i świeżość produktów. Natomiast papierowe torby zakupowe wykorzystuję do kreatywnych zabaw z synkiem.
Magda nie jest odosobniona w swojej opinii.
– Do zakupów online byłam nastawiona sceptycznie. W końcu kto wybierze i zapakuje produkty tak dobrze jak ja? Barbora bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Wszystkie produkty były świeże, bardzo dobrze zapakowane. Zakupy na Barbora.pl to ogromna oszczędność czasu, ale też pieniędzy! Od razu widzimy, jaka suma końcowa nam wychodzi i możemy na koniec zakupów przeanalizować nasz koszyk. Gorąco polecam – wtóruje jej inna mieszkanka Trójmiasta, mama Natanaela.
Świadomość klientów w zakresie e-grocery jest coraz większa, więc formowanie dla nich odpowiedniej oferty staje się łatwiejsze. Na Barbora.pl klienci znajdą konkurencyjne produkty oraz atrakcyjne promocje, które mają im pomóc w oszczędzaniu nie tylko pieniędzy, ale również i czasu.
– Mieszkańcy Trójmiasta okazali się być jednymi z najbardziej zaangażowanych klientów Barbory. W rynku Trójmiejskim dostrzegamy ogromny potencjał
i zainteresowanie konkretnie naszymi usługami, więc mamy względem niego ambitne plany rozwojowe. Chcemy poszerzać zasięg obszarów już obsługiwanych. – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl, i dodaje – Potencjał rynku internetowych zakupów spożywczych nie został jeszcze w pełni wykorzystany, dlatego spodziewamy się corocznego wzrostu. Wierzymy, że dzięki naszym usługom ludzie zyskują komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.
W związku z planami poszerzenia obszaru dostaw już od września Barbora będzie rekrutować do pracy kolejnych dostawców!
Swoje pierwsze urodziny firma e-grocery obchodziła niedawno także w Łodzi, gdzie marka ugruntowuje swoją pozycję na rynku, obsługując 2000 aktywnych klientów. Tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji, jest bardzo szybka dostawa.
Więcej informacji: https://barbora.pl/, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.