Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!
To już rok od kiedy Barbora – jeden z graczy TOP5 branży e-grocery – rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Od 12 miesięcy tysiące aktywnych użytkowników z Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolicznych miejscowości doświadczają wysokich standardów codziennych zakupów spożywczych przez internet. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
Barbora rozpoczynając swoją działalność w Polsce, była zupełnie nową, nikomu nieznaną marką, stającą w obliczu silnej, prężnie działającej konkurencji.
W ciągu roku znalazła się w rankingu TOP5 marek branży e-grocery. Zaledwie po 7 miesiącach od udanego debiutu w stolicy w rekordowym tempie rozpoczęła ekspansję, wprowadzając swoje usługi na Pomorzu. Rekordowa liczba aktywnych użytkowników w lutym wyniosła aż 13 000! Dziś z zakupów na www.barbora.pl korzysta 7500 mieszkańców Trójmiasta, ceniąc sobie wysoką jakość obsługi i proklienckie podejście.
– Nigdy wcześniej nie robiłam zakupów spożywczych przez internet. Jakoś nie miałam do nich przekonania. Jednak zakupy w Barborze to czysta przyjemność – mówi Magda, mieszkanka Trójmiasta, mama małego Tymka. – Pozytywnie zaskoczyła mnie łatwość robienia zakupów i świeżość produktów. Natomiast papierowe torby zakupowe wykorzystuję do kreatywnych zabaw z synkiem.
Magda nie jest odosobniona w swojej opinii.
– Do zakupów online byłam nastawiona sceptycznie. W końcu kto wybierze i zapakuje produkty tak dobrze jak ja? Barbora bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Wszystkie produkty były świeże, bardzo dobrze zapakowane. Zakupy na Barbora.pl to ogromna oszczędność czasu, ale też pieniędzy! Od razu widzimy, jaka suma końcowa nam wychodzi i możemy na koniec zakupów przeanalizować nasz koszyk. Gorąco polecam – wtóruje jej inna mieszkanka Trójmiasta, mama Natanaela.
Świadomość klientów w zakresie e-grocery jest coraz większa, więc formowanie dla nich odpowiedniej oferty staje się łatwiejsze. Na Barbora.pl klienci znajdą konkurencyjne produkty oraz atrakcyjne promocje, które mają im pomóc w oszczędzaniu nie tylko pieniędzy, ale również i czasu.
– Mieszkańcy Trójmiasta okazali się być jednymi z najbardziej zaangażowanych klientów Barbory. W rynku Trójmiejskim dostrzegamy ogromny potencjał
i zainteresowanie konkretnie naszymi usługami, więc mamy względem niego ambitne plany rozwojowe. Chcemy poszerzać zasięg obszarów już obsługiwanych. – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl, i dodaje – Potencjał rynku internetowych zakupów spożywczych nie został jeszcze w pełni wykorzystany, dlatego spodziewamy się corocznego wzrostu. Wierzymy, że dzięki naszym usługom ludzie zyskują komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.
W związku z planami poszerzenia obszaru dostaw już od września Barbora będzie rekrutować do pracy kolejnych dostawców!
Swoje pierwsze urodziny firma e-grocery obchodziła niedawno także w Łodzi, gdzie marka ugruntowuje swoją pozycję na rynku, obsługując 2000 aktywnych klientów. Tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji, jest bardzo szybka dostawa.
Więcej informacji: https://barbora.pl/, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.