Komunikaty PR

BATIST Medical nawiązuje strategiczną współpracę z firmą 3M Poland

2020-09-21  |  13:00
Kontakt
Mariola Sarnowska
Alfa Communications

ul. Bonifraterska 17 lok.675
00-203 Warszawa
mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl| |mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl
502213047
www.alfacommnunications.pl
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Warszawa, 21.09.2020 r. - BATIST Medical, czeski producent wyrobów medycznych, nawiązał strategiczną współpracę z firmą 3M Poland i tym samym stał się dystrybutorem produktów 3M na polskim rynku medycznym. Tomáš Mertlík, prezes Batist Medical, uważa nawiązanie współpracy z firmą 3M Poland za kolejny, bardzo istotny krok w rozwoju firmy. „Partnerstwo z 3M jest dowodem, że Batist Medical należy do grona najpoważniejszych firm w branży wyrobów medycznych i ochronnych” - powiedział Tomáš Mertlík.

Mamy w Polsce duży oddział i bogate doświadczenie, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać strategiczną współpracę z firmą 3M Poland, której niezawodne produkty i rozwiązania wysokiej jakości będziemy promować na polskim rynku medycznym.

Batist Medical ma w Polsce silną pozycję oraz ogromne doświadczenie jeśli chodzi o dystrybucję wyrobów medycznych wysokiej jakości. „Dziś, kiedy klienci szukają godnych zaufania produktów, wielu z nich stara się unikać tanich produktów z Azji, my oferujemy towary z najwyższej półki. Bardzo cieszymy się z pilotażowej współpracy z firmą 3M Poland i wierzymy, że będzie ona początkiem długotrwałego partnerstwa strategicznego, korzystnego szczególnie dla klientów, którzy chcą chronić zarówno swoje zdrowie, jak i środowisko w którym przebywają – powiedział Maciej Machowski Dyrektor Zarządzający na Polskę i Region Północnozachodni Batist Medical.

Firmy podpisały umowę 18.09.2020 r. Pilotażowa współpraca potrwa do końca roku 2020, jednak w przypadku, gdy obie strony będą usatysfakcjonowane, zostanie przedłużona na rok 2021.

 

Kontakt dla mediów:

Martina Piskorová,

Rzecznik Batist Medical, Head of Communication & PR

Tel: +420 603 818 524,

email: martina.piskorova@batist.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.