Komunikaty PR

BATIST Medical nawiązuje strategiczną współpracę z firmą 3M Poland

2020-09-21  |  13:00
Kontakt
Mariola Sarnowska
Alfa Communications

ul. Bonifraterska 17 lok.675
00-203 Warszawa
mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl| |mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl
502213047
www.alfacommnunications.pl
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Warszawa, 21.09.2020 r. - BATIST Medical, czeski producent wyrobów medycznych, nawiązał strategiczną współpracę z firmą 3M Poland i tym samym stał się dystrybutorem produktów 3M na polskim rynku medycznym. Tomáš Mertlík, prezes Batist Medical, uważa nawiązanie współpracy z firmą 3M Poland za kolejny, bardzo istotny krok w rozwoju firmy. „Partnerstwo z 3M jest dowodem, że Batist Medical należy do grona najpoważniejszych firm w branży wyrobów medycznych i ochronnych” - powiedział Tomáš Mertlík.

Mamy w Polsce duży oddział i bogate doświadczenie, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać strategiczną współpracę z firmą 3M Poland, której niezawodne produkty i rozwiązania wysokiej jakości będziemy promować na polskim rynku medycznym.

Batist Medical ma w Polsce silną pozycję oraz ogromne doświadczenie jeśli chodzi o dystrybucję wyrobów medycznych wysokiej jakości. „Dziś, kiedy klienci szukają godnych zaufania produktów, wielu z nich stara się unikać tanich produktów z Azji, my oferujemy towary z najwyższej półki. Bardzo cieszymy się z pilotażowej współpracy z firmą 3M Poland i wierzymy, że będzie ona początkiem długotrwałego partnerstwa strategicznego, korzystnego szczególnie dla klientów, którzy chcą chronić zarówno swoje zdrowie, jak i środowisko w którym przebywają – powiedział Maciej Machowski Dyrektor Zarządzający na Polskę i Region Północnozachodni Batist Medical.

Firmy podpisały umowę 18.09.2020 r. Pilotażowa współpraca potrwa do końca roku 2020, jednak w przypadku, gdy obie strony będą usatysfakcjonowane, zostanie przedłużona na rok 2021.

 

Kontakt dla mediów:

Martina Piskorová,

Rzecznik Batist Medical, Head of Communication & PR

Tel: +420 603 818 524,

email: martina.piskorova@batist.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alfa Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.