Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy
Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.
FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: „Be Frr! Be Real!” marka zachęca do tego, aby pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy. W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky).
Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy stanowią istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.
Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml): Dragon, Watermelon & Strawberry, Wild Cherry, Mango oraz Classico i mogą być sprzedawane także osobom poniżej 18 roku życia.
Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.