Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy
Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego cukru, a obniżona zawartość kofeiny sprawia, że są dostępne również dla osób poniżej 18. roku życia.
FRUGO Energy to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą czerpać z życia pełnymi garściami i poszukują pozytywnych emocji. Hasłem: „Be Frr! Be Real!” marka zachęca do tego, aby pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. Dlatego też tak chętnie identyfikują się z nią młodzi odbiorcy. W kampanii promującej nową linię produktów uczestniczą popularni TikTokerzy: Monika Kociołek (monika.kociolek), Karol Pieszko (pieszkovx) oraz Piotr Ambryszewski (elpedroosky).
Produkowane przez FoodCare napoje FRUGO Energy stanowią istotną alternatywę na rynku energetyków. Wyróżnia je nie tylko unikalny smak, ale też zdrowa energia, której źródłem jest naturalna kofeina i yerba mate. Nowa receptura pozbawiona została tauryny oraz dodanego cukru, a zawartość kofeiny obniżono do 14 mg/100 ml.
Produkty dostępne są w pięciu smakach (w puszkach 330 ml i 500 ml): Dragon, Watermelon & Strawberry, Wild Cherry, Mango oraz Classico i mogą być sprzedawane także osobom poniżej 18 roku życia.
Producentem napojów FRUGO Energy i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.