Beata Krawczyk dołączyła do zarządu Trans.eu
Od września do Trans.eu – wrocławskiej firmy IT – dołączyła Beata Krawczyk, zajmując miejsce w zarządzie spółki i obejmując nowo powstały dział Operations. Ma silną wizję i jasno sprecyzowany plan działań, który umocni międzynarodową ekspansję firmy. Jednym z jej głównych celów jest standaryzacja procesów Customer Experience w europejskich oddziałach spółki.
25-letnie doświadczenie
Beata Krawczyk w trakcie swojej dotychczasowej kariery pracowała w środowisku międzynarodowym, doświadczenie zdobywając w takich firmach, jak Wim Bosman, Mainfreight, H&S Group BV, VIVE Group. Odpowiadała w nich m.in.: za rozwój sprzedaży i nowych linii biznesowych, w tym wyspecjalizowanych usług dla sektora płynów spożywczych. Opracowywała także nowe kierunki rozwoju dla firm z branż FMCG, motoryzacyjnej i produkcyjnej, osiągając na tym polu coroczne wzrosty sprzedaży. Ma za sobą wieloletnią praktykę w zarządzaniu, budowaniu zespołów i kierowaniu nimi.
Dla Trans.eu, które zajmuje się digitalizacją sektora TSL, szczególnie cenne będzie jej 25-letnie doświadczenie w branży transportowej.
– Przejście do Trans.eu to dla mnie naturalny krok w karierze. Rynek TSL znam od podszewki, dlatego tworząc rozwiązania dla tej branży, potrafię postawić się w roli klienta. Wiem, jak dobrze zbudowane produkty potrafią uelastycznić łańcuch dostaw i zoptymalizować procesy. Jestem pewna, że zdobywana przez lata wiedza pozwoli mi płynnie wejść w nową rolę i będzie cenna dla organizacji – mówi Beata Krawczyk, Wiceprezes Zarządu i Chief Operations Officer w Trans.eu.
Beata Krawczyk z Trans.eu jest związana od 2018 roku. Przez ten czas pełniła funkcję członkini Rady Nadzorczej. Wraz z początkiem września br. objęła obszar Operations, który odpowiada za budowanie pozytywnych doświadczeń wśród użytkowników platformy stworzonej przez Trans.eu. Zajęła także miejsce w Zarządzie.
Kolejny krok w rozwoju firmy
Jednym z nadrzędnych celów Trans.eu jest globalny rozwój. Aktualnie ok. 90 procent przychodów firmy pochodzi z rynku polskiego i krajów bałtyckich. Pozostałe 10% przynosi Europa Zachodnia. Firma dąży do tego, aby do 2025 roku te proporcje się wyrównały. Nowa rola Beaty Krawczyk ma być krokiem w tym kierunku i wynika z międzynarodowej ekspansji firmy.
– Spółka jest w okresie dynamicznego wzrostu. Imponująca kariera Beaty i jej doświadczenia zdobyte w poprzednich firmach niewątpliwie umocnią nasz Zarząd w tym czasie. Jestem przekonany, że poprowadzi dział Operations w najlepszym z możliwych kierunków – podkreśla Piotr Hunker, Prezes Zarządu i Company Leader w Trans.eu.
Na nową członkinię zarządu czeka szereg wyzwań wynikających ze specyfiki i obecnej sytuacji branży transportowej.
– Aktualnie jednym z problemów branży TSL są rosnące koszty. Ten wzrost postępuje na tyle szybko, że jedynie automatyzacja procesów i narzędzi pozwoli osiągnąć rentowność naszym klientom. Firma, do której dołączyłam wyznacza trendy w tym zakresie i wypełnia luki potrzeb branżowych, chociażby w zakresie bezpieczeństwa zawierania transakcji czy zwiększania wiarygodności i transparentności partnerów biznesowych – dodaje Beata Krawczyk. – Jednym z największych wyzwań związanych z moją nową rolą i długofalowym celem jest wypracowanie scentralizowanych standardów Customer Experience. Ważne jest, aby nasz organiczny wzrost gwarantował klientowi w każdym kraju zbliżone lub identyczne parametry obsługi – dodaje Beata Krawczyk.
Aktualnie firma otwiera nowe oddziały w krajach zachodnich. Ich rozwój wymaga spójności działań operacyjnych, w tym jasno określonych standardów przy obsłudze klienta i budowaniu pozytywnych, długofalowych relacji.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.