Komunikaty PR

Beata Krawczyk dołączyła do zarządu Trans.eu

2022-09-22  |  13:00
Biuro prasowe

Od września do Trans.eu – wrocławskiej firmy IT – dołączyła Beata Krawczyk, zajmując miejsce w zarządzie spółki i obejmując nowo powstały dział  Operations. Ma silną wizję i jasno sprecyzowany plan działań, który umocni międzynarodową ekspansję firmy. Jednym z jej głównych celów jest standaryzacja procesów Customer Experience w europejskich oddziałach spółki. 

25-letnie doświadczenie

Beata Krawczyk w trakcie swojej dotychczasowej kariery pracowała w środowisku międzynarodowym, doświadczenie zdobywając w takich firmach, jak Wim Bosman, Mainfreight, H&S Group BV, VIVE Group. Odpowiadała w nich m.in.: za rozwój sprzedaży i nowych linii biznesowych, w tym wyspecjalizowanych usług dla sektora płynów spożywczych. Opracowywała także nowe kierunki rozwoju dla firm z branż FMCG, motoryzacyjnej i produkcyjnej, osiągając na tym polu coroczne wzrosty sprzedaży. Ma za sobą wieloletnią praktykę w zarządzaniu, budowaniu zespołów i kierowaniu nimi.

Dla Trans.eu, które zajmuje się digitalizacją sektora TSL, szczególnie cenne będzie jej 25-letnie doświadczenie w branży transportowej.

Przejście do Trans.eu to dla mnie naturalny krok w karierze. Rynek TSL znam od podszewki, dlatego tworząc rozwiązania dla tej branży, potrafię postawić się w roli klienta. Wiem, jak dobrze zbudowane produkty potrafią uelastycznić łańcuch dostaw i zoptymalizować procesy. Jestem pewna, że zdobywana przez lata wiedza pozwoli mi płynnie wejść w nową rolę i będzie cenna dla organizacji – mówi Beata Krawczyk, Wiceprezes Zarządu i Chief Operations Officer w Trans.eu.

Beata Krawczyk z Trans.eu jest związana od 2018 roku. Przez ten czas pełniła funkcję członkini Rady Nadzorczej. Wraz z początkiem września br. objęła obszar Operations, który odpowiada za budowanie pozytywnych doświadczeń wśród użytkowników platformy stworzonej przez Trans.eu. Zajęła także miejsce w Zarządzie.

Kolejny krok w rozwoju firmy

Jednym z nadrzędnych celów Trans.eu jest globalny rozwój. Aktualnie ok. 90 procent przychodów firmy pochodzi z rynku polskiego i krajów bałtyckich. Pozostałe 10% przynosi Europa Zachodnia. Firma dąży do tego, aby do 2025 roku te proporcje się wyrównały. Nowa rola Beaty Krawczyk ma być krokiem w tym kierunku i wynika z międzynarodowej ekspansji firmy.

Spółka jest w okresie dynamicznego wzrostu. Imponująca kariera Beaty i jej doświadczenia zdobyte w poprzednich firmach niewątpliwie umocnią nasz Zarząd w tym czasie. Jestem przekonany, że poprowadzi dział Operations w najlepszym z możliwych kierunków – podkreśla Piotr Hunker, Prezes Zarządu i Company Leader w Trans.eu.

Na nową członkinię zarządu czeka szereg wyzwań wynikających ze specyfiki i obecnej sytuacji branży transportowej.

 – Aktualnie jednym z problemów branży TSL są rosnące koszty. Ten wzrost postępuje na tyle szybko, że jedynie automatyzacja procesów i narzędzi pozwoli osiągnąć rentowność naszym klientom. Firma, do której dołączyłam wyznacza trendy w tym zakresie i wypełnia luki potrzeb branżowych, chociażby w zakresie bezpieczeństwa zawierania transakcji czy zwiększania wiarygodności i transparentności partnerów biznesowych – dodaje Beata Krawczyk. – Jednym z największych wyzwań związanych z moją nową rolą i długofalowym celem jest wypracowanie scentralizowanych standardów Customer Experience. Ważne jest, aby nasz organiczny wzrost gwarantował klientowi w każdym kraju zbliżone lub identyczne parametry obsługi – dodaje Beata Krawczyk.

Aktualnie firma otwiera nowe oddziały w krajach zachodnich. Ich rozwój wymaga spójności działań operacyjnych, w tym jasno określonych standardów przy obsłudze klienta i budowaniu pozytywnych, długofalowych relacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.