Komunikaty PR

Bee.pl z okazji 4. urodzin ponownie podejmuje działania na rzecz pszczół

2022-08-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/

Bee.pl, białostocki sklep internetowy ze zdrową żywnością, eko asortymentem oraz szeroką ofertą produktów FMCG, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego zysku ze sprzedaży produktów marki własnej.

Rola pszczół w prawidłowym funkcjonowaniu ekosystemu oraz uprawie wartościowych warzyw i owoców jest nieoceniona. Zmniejszenie ich populacji może mieć katastrofalny wpływ na funkcjonowanie środowiska naturalnego, dlatego bardzo ważne jest zapewnienie im właściwych warunków do życia i rozmnażania. Problem dostrzega marka Bee.pl, która świętuje w sierpniu 4. rok działalności. Urodziny stały się pretekstem do kolejnych działań na rzecz zapylaczy i podjęcia współpracy z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Głównym celem organizacji non profit jest ochrona pszczół, który realizuje poprzez sadzenie roślin miododajnych, wspieranie pszczelarzy oraz edukację społeczeństwa. Bee.pl przekaże środki finansowe ze sprzedaży produktów marki własnej, które wesprą Fundację we wdrażaniu celów. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl.

Ochrona środowiska nie tylko od święta

Współpraca z Fundacją Ratujmy Pszczoły nie jest pierwszą inicjatywą, jaką Bee.pl podjęło na rzecz pszczół. Rok temu, również z okazji urodzin, pracownicy sklepu wysiali we wsi Radule łąkę kwietną dla zapylaczy, a na dachu siedziby firmy w Białymstoku stanęła miejska pasieka. W jej skład wchodzą trzy ule – każdy dedykowany jednej z marek należących do spółki tj. Glosel, TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W sezonie schronienie znajduje tam nawet do 70 tys. pszczół, nad którymi opiekę sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz.

Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.

Wspieranie pszczół to jedno z wielu działań marki w kontekście ochrony środowiska. Brand co roku angażuje się w akcję sprzątania świata, a przy pakowaniu zamówień kieruje się ideą less waste, dzięki czemu ogranicza ilość odpadów.

Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.

Urodzinowa akcja Bee.pl na rzecz pszczół wystartowała 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Połowa zysków ze sprzedaży produktów marki własnej zostanie przekazana Fundacji Ratujmy Pszczoły, która prowadzi aktywne działania w zakresie ochrony owadów zapylających.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.