Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmy
Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów w sklepach oraz na stacjach paliw Intermarché. Audyty odbywają się trzy razy do roku, a podczas jednego z nich są ponadto organizowane szkolenia dla pracowników. W związku z trwającą pandemią koronawirusa zostały one dodatkowo wzbogacone o wytyczne dotyczące sposobów przeciwdziałania rozprzestrzenia się COVID-19 w przestrzeni sklepowej. Audyty w supermarketach sieci Intermarché są prowadzone przez zewnętrzną, niezależną firmę Eurofins Polska, należącą do międzynarodowej grupy Eurofins działającej w obszarze usług laboratoryjnych i audytowych.
Niezależnie od panującej sytuacji epidemicznej, celem sieci Intermarché niezmiennie pozostaje zapewnienie klientom i pracownikom najwyższych standardów bezpieczeństwa. Właśnie dlatego, od ponad 20 lat, Grupa Muszkieterów zleca regularne audyty w sklepach sieci Intermarché i na stacjach paliw działających pod tym samym szyldem. Weryfikacji podlegają wszystkie aspekty, które mogą wpłynąć na jakość i bezpieczeństwo produktów tj. np. czystość, temperatury panujące zarówno w pomieszczeniach, jak i urządzeniach chłodniczych oraz grzewczych, higiena personelu, magazynowanie i ekspozycja, identyfikowalność czy też znakowanie produktów. W związku z pandemią koronawirusa od września br. podczas audytów higienicznych weryfikowane jest także zapewnienie środków ochrony osobistej pracownikom i klientom.
– Grupa Muszkieterów i sieć Intermarché, poprzez swoją długoletnią działalność na polskim rynku, poznały potrzeby i oczekiwania klientów, czym chętnie dzielą się z przedsiębiorcami zrzeszonymi w ich strukturach. Kwestia, która niezmiennie pozostaje bardzo istotna, to dodatkowe kontrole higieniczne, gwarantujące klientom dostęp do produktów najwyższej jakości – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Współpraca Intermarché z niezależną firmą Eurofins jest jednym z elementów wsparcia franczyzobiorców sieci. Sklepy i stacje paliw pod szyldem Intermarché prowadzą polscy, niezależni przedsiębiorcy. Swoje supermarkety kilka razy do roku poddają dobrowolnej, dodatkowej kontroli. Daje im to gwarancję, że ich placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny.
Główny aspekt, na którym skupiają się przedstawiciele Eurofins podczas audytu w poszczególnych placówkach handlowych, to świeżość oferowanych artykułów spożywczych. Weryfikują oni także czy klienci oraz pracownicy sklepów mają zapewniony stały dostęp do środków do dezynfekcji lub rękawic jednorazowych oraz czy pracownicy stosują środki ochrony indywidualnej w postaci masek ochronnych lub przyłbic. Kontrolerzy weryfikują łącznie kilkaset kwestii w zakresie działalności sklepu, w tym także te dotyczące ich wyposażenia technicznego, ochrony przeciwpożarowej czy możliwości przeprowadzenia pierwszej pomocy.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.