Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych
Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to nie tylko kwestia gustu, ale także troski o zdrowie i środowisko. Z okazji zbliżającego się Dnia Pszczół (20 maja) przedstawiamy miodową alternatywę dla biznesowych słodkości, którą proponuje ceniony producent słodyczy reklamowych.
Światowy Dzień Pszczół nabiera coraz większego znaczenia z powodu wzrastającej świadomości społecznej na temat roli pszczół w zachowaniu równowagi ekosystemu oraz ich kluczowego znaczenia dla naszej przyszłości. Pszczoły, zapylając rośliny, odgrywają niezastąpioną rolę w procesie produkcji żywności. SLODKIE, jako producent słodyczy reklamowych, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów biznesowych, oferując szeroką gamę produktów z linii miodowej, w tym cukierki, praliny, czy lizaki.
Lepsza strona słodyczy
Słodkości tworzone na bazie daru natury zachwycają nie tylko smakiem, ale również wyglądem. W SLODKIE miód łączony jest zarówno z czekoladą, jak i z karmelem, tworząc smaczne, ale i zaskakujące połączenia smakowe w postaci czekoladek, cukierków oraz lizaków. Producent słodkości zwrócił również uwagę na wyjątkowy kształt (w formie plasterka miodu) i zdobienia z motywem miodu oraz pszczół. W proponowanych słodyczach reklamowych znaleźć można zarówno wysokiej jakości płynny miód tradycyjny, jak i pyłek pszczeli. Co więcej, linia miodowa nie ma sztucznych barwników czy oleju palmowego, a wszystkie praliny powstają z czekolady miodowej (15 % zawartości miodu) z certyfikatem Cocoa Horizons.
Miodowa wizytówka firmy, czyli jaka?
Dzięki połączeniu wyjątkowej receptury i designu opakowania, praliny z miodem stanowią wyjątkową propozycję dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłej słodyczy z firmowym logo. Miodowy smak, uroczy kształt i detale związane z pszczołami tworzą perfekcyjną całość. Prezenty biznesowe w postaci cukierków miodowych, mogą być nie tylko podarunkiem, ale także narzędziem komunikacji. Wybór produktów opartych na naturalnych składnikach może być interpretowany jako wyraz wartości firmy, jej zaangażowania w ekologię czy troski o dobrostan pracowników i partnerów biznesowych.
Przykładem takich rozwiązań są między innymi Praliny Honeybee od SLODKIE, czyli czekoladowe upominki z dodatkiem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem. Słodycz płynąca z czekolady i miodu oraz lekka kwaskowatość hibiskusowa doskonale się przeplatają i rozpływają w ustach miodowych smakoszy.
Jesteśmy dumni z wprowadzenia na rynek linii produktów, która nie tylko smakuje wyjątkowo, ale również promuje wartości związane z ochroną środowiska. Wierzymy, że świadomi konsumenci docenią nasze starania o zachowanie równowagi między przyjemnością a odpowiedzialnością społeczną – komentuje Anna Garmada.
Każdy szczegół ma znaczenie
Miodowe słodkości od SLODKIE, to również wyjątkowy design, o który zadbała ceniona ilustratorka – Pola Augustynowicz. Poprzez umieszczenie motywów pszczół na opakowaniach, producent chciał podkreślić ich nieoceniony wkład w powstanie miodowych gadżetów reklamowych.
W kontekście coraz większej konkurencji na rynku i wzrostu świadomości konsumentów, wartość dodana, jaką niesie ze sobą prezent w postaci słodyczy z dodatkiem miodu, staje się istotnym elementem strategii marketingowej. To nie tylko miły upominek, lecz również sposób budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalania relacji z klientami i kontrahentami.
![Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2016450656,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!
![Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_195651198,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
![Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1854986866,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.