Komunikaty PR

Bookero z wyraźnymi wzrostami. „Badamy rynki zagraniczne”

2023-08-31  |  21:00
Biuro prasowe

Fot. Bookero/oLIVE media

Bookero, polski start-up dostarczający system rezerwacji online, notuje wyraźne wzrosty. Przychody firmy wzrosły w stosunku do ostatniego roku o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie. Kolejnym krokiem w rozwoju Bookero jest ekspansja zagraniczna.

Ksiądz, ezoteryczka czy dźwiękoterapeuta, ale też prawnik, psycholog albo mechanik samochodowy. Te zawody dzieli niemal wszystko, ale łączy możliwość zapisu na konkretny termin wizyty. Zamiast mailowo lub telefonicznie dowiadywać się o ich dostępność, na wielu stronach można znaleźć kalendarz z możliwością zabukowania konkretnego dnia i godziny. Tego typu system rezerwacji dostarcza właśnie Bookero. Platforma oferuje elastyczny system rezerwacji, skierowany nie tylko do konkretnych branż, ale do wszystkich rodzajów biznesów. 

Bookero rośnie. W planach ekspansja zagraniczna

Za pośrednictwem Bookero można też zarezerwować wizytę w wybranych urzędach. Platforma staje się coraz bardziej popularna, co przekłada się na notowane od kilku lat wzrosty. Przychody firmy w stosunku do ostatniego roku zwiększyły się o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie. Jak mówi założyciel i CEO Bookero Paweł Nowakowski, poza dalszym budowaniem pozycji na polskim rynku, kolejnym krokiem w rozwoju jest ekspansja zagraniczna.

- Analizujemy różne rynki pod kątem obecności konkurencji i nasycenia usługami tego typu – mówi Nowakowski. Jak podkreśla, Bookero oferuje przejrzysty system do zarządzania rezerwacjami, od których nie jest pobierana prowizja. Twórca start-upu przypomina, że nowi klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dwutygodniowego okresu próbnego. Firma przygotowuje też specjalną ofertę dla klientów z branży beauty, którzy będa mogli skorzystać z jej najnowszego udogodnienia – związanego z usługą Zarezerwuj z Google.

Bookero zintegrowane z Google. Start-up działa charytatywnie 

Bookero ogłosiło integrację z popularną funkcją Google w lipcu. Firmy, które korzystają z systemu, zyskają dodatkowy niebieski przycisk „zarezerwuj” widoczny na wizytówce, która wyświetla się na Mapach lub w Wyszukiwarce Google. Po jego kliknięciu użytkownik otrzyma informacje o oferowanych cenach i usługach wraz z kalendarzem ich dostępności. Bookero jest jednym z dwóch polskich produktów z segmentu rezerwacji online zintegrowanych z Zarezerwuj z Google.

W minionych miesiącach system był wykorzystywany do koordynacji działań wolontariuszy niosących pomoc osobom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Współpracę ze Bookero przedłużyło też Centrum Służby Rodzinie w Łodzi, a zaowocuje ona rezerwacją terminów na porady psychologiczne, prawne oraz dyżury specjalistów: funkcjonariuszy policji, pedagoga czy doradcy zawodowego. Start-up wspiera też schroniska dla zwierząt, udostępniając im za darmo swój system rezerwacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.