Komunikaty PR

Boom na Flexi Lease! Adgar Poland poszerza dostępność usługi najmu elastycznego

2022-07-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 1.25 MB )

Koncept najmu elastycznego, który Adgar Poland wprowadził kilka lat temu w części swoich budynków biurowych na warszawskim Mokotowie, w ostatnich miesiącach notuje coraz większe zainteresowanie. Dostępne w ramach usługi Flexi Lease przestrzenie w biurowcu Adgar Plaza One zostały w całości wynajęte. Spółka postanowiła zatem wykorzystać korzystne trendy i rozwinie ofertę o kolejną kondygnację w tej lokalizacji. Boom na elastyczną przestrzeń biurową, wynikający przede wszystkim z dynamicznie zmieniających się realiów rynkowych, widoczny jest również w pozostałych inwestycjach dewelopera. Potencjalni najemcy powierzchni mogą liczyć na ciekawe promocje cenowe, atrakcyjne warunki komercyjne i elastyczne umowy, ściśle uwzględniające aktualne potrzeby klienta.

Flexi Lease to autorski koncept najmu powierzchni biurowej, który doskonale koresponduje ze zmieniającymi się oczekiwaniami części najemców. Rozwiązanie to łączy zalety najmu tradycyjnego z elastycznymi rozwiązaniami, charakterystycznymi dla tzw. coworkingów. „Uważnie obserwujemy trendy i oczekiwania najemców, a te w wielu przypadkach, w ostatnich miesiącach uległy znaczącym zmianom. Wiele firm poszukuje dziś indywidualnych rozwiązań, szytych na miarę ich aktualnych potrzeb w zakresie skalowalności i czasu trwania umowy. Flexi Lease daje najemcom duży komfort w reagowaniu na przyszłe wyzwania, swobodę działania i szansę na optymalizację kosztów” – mówi Monika Szelenberger, Head of Leasing & Asset Management w Adgar Poland.

Usługa Flexi Lease szczególnie korzystna jest dla tych firm, które z różnych przyczyn poszukują rozwiązań precyzyjniej dopasowanych do swoich potrzeb. Branża, czy skala zatrudnienia nie ma tu znaczenia. „Powierzchnię biurową w ramach usługi oddajemy do użytkowania nawet w ciągu kilku dni od podpisania umowy. Szczególnie wymagającym najemcom zapewniamy również dodatkowe usługi związane z organizacją biura i jego codziennym funkcjonowaniem” – dodaje Monika Szelenberger.

Najemcy w ramach oferty mogą otrzymać własną, wydzieloną przestrzeń, w pełni funkcjonalną, w razie potrzeby również umeblowaną i wyposażoną w niezbędny sprzęt. Wnętrza biur można także samodzielnie zaprojektować, zastosować identyfikację wizualną podkreślającą autonomiczność zajmowanej powierzchni biurowej. Dodatkowo, Flexi Lease zapewnia pracownikom firmy wynajmującej możliwość korzystania z części wspólnych, sal konferencyjnych, przestronnych, wyposażonych kuchni, garaży i miejsc  parkingowych. Adgar Poland oferuje ponadto pakiety usług wspierających, znane doskonale z tradycyjnych form najmu. Firmy zajmujące powierzchnię biurową chętnie korzystają zatem z opcji sprzątania, wynajmu i serwisu sprzętu biurowego i AGD.

Dostępna w ramach Flexi Lease powierzchnia w Adgar Plaza One na 3 kondygnacji biurowca została w całości wynajęta. Duże zainteresowanie skłoniło spółkę do zwiększenia podaży konceptu i do dyspozycji nowych najemców oddane zostaną biura w wysokim standardzie również na 4 piętrze budynku. Przestrzenie te objęte zostały specjalną promocją cenową, potencjalni najemcy już zgłaszają swoje zainteresowanie.

Adgar Poland stawia na budowanie społeczności

Nowy koncept najmu w ofercie Adgar Poland to nie jedyny dowód na umiejętność wyciągania wniosków z obserwacji zmieniających się trendów na warszawskim rynku powierzchni biurowej. Spółka aktywnie włączyła się w proces zachęcania pracowników firm wynajmujących biura do powrotów do pracy stacjonarnej, w pełnym lub częściowym wymiarze. Tym bardziej, że jak wskazują dostępne analizy firmy CBRE68 proc. organizacji chce powrotu pracowników do biur i to najlepiej jeszcze w tym roku. 

„Pamiętajmy, że biuro z jednej strony pełni rolę miejsca pracy, z drugiej umożliwia zaspokojenie potrzeby przynależności do grupy lub społeczności. I tu rolą pracodawcy, ale i właścicieli obiektów biurowych, jest tworzenie warunków i zachęt, które ułatwią pracownikom ponowne odnalezienie się w grupie i odnawianie, często osłabionych lub utraconych wskutek pandemii więzi i relacji ze współpracownikami” – mówi Angelika Wilk, Marketing and Business Relationship Manager.

Odpowiedzią na te zjawiska jest inicjatywa Back to Office, podjęta przez Adgar Poland z początkiem maja tego roku. Szereg bezpłatnych aktywności, które poprzez zabawę i angażowanie w realizację wspólnych celów miały na celu przypomnienie pracownikom firm, że praca w biurze to również okazja do inspirujących,  bezpośrednich kontaktów i komunikacji w wymiarze nieosiągalnym podczas spotkań online. „Coctail Bike, warsztaty malowania tkanin, warsztaty florystyczne czy bezpłatne masaże – entuzjazm i frekwencja uczestników w tych wydarzeniach utwierdziły nas w przekonaniu, że wielu z nas naprawdę zatęskniło za byciem częścią zespołu i współtworzeniem przyjaznych miejsc pracy” – dodaje Angelika Wilk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.