Komunikaty PR

Boromir – przełomowa technologia wspierająca obsługę klienta

2023-08-24  |  22:45

OEX Voice Contact Center, firma działająca w obszarze customer experience, zdobyła dwie nagrody w tegorocznej edycji najważniejszego konkursu polskiej branży contact center i customer care – Polish Contact Center Awards. VCC zdobyła uznanie jury w kategoriach: Najlepszy Trener (nagroda dla Katarzyny Pianko-Szlachty) i Najlepsza Technologia Wspierająca (nagroda za system Boromir) oraz otrzymało wyróżnienie za najlepszą współpracę partnerską w ramach projektu „Pacjent, nie klient”. 

Boromir to innowacyjne narzędzie wykorzystywane w procesie obsługi klienta, które umożliwia monitorowanie konsultacji online, zarządzanie nimi i analizę wygenerowanych na tej podstawie danych. Technologia łączy aplikację zbudowaną w ekosystemie Microsoft 365 z autorskimi narzędziami ETL (Extract, Transform and Load). Narzędzie zostało w całości opracowane i wdrożone przez specjalistów z pionu New Tech spółki Voice Contact Center. 

System analizuje m.in. pytania publikowane w komunikatorze Teams, tematykę postów, czas reakcji oraz treść odpowiedzi, a także mierzy skuteczność tych działań i kategoryzuje ruch. Pozwala to firmie poznać najczęstsze i najtrudniejsze problemy występujące w procesie obsługi Klienta oraz optymalizować czas i koszty związane z udzielaniem wsparcia, aby zwiększyć efektywność i jakość usług. 

Narzędzie przenosi odpowiednie dane do przejrzystych zestawień i generuje je w postaci raportów. Dzięki temu informacje, które do niedawna były kumulowane w kilkunastu kanałach, gromadzone są w jednym miejscu. 

Boromir to kolejny krok w dążeniu do doskonałości obsługi klienta. Niezwykle cieszymy się z tego, że nasza autorska technologia spotkała się z aprobatą jurorów Polish Contact Center Awards – mówi Ewelina Kowalczewska – Key Account Director w VCC. – Dzięki bieżącej analizie konsultacji, która teraz jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej, nie tylko szybciej identyfikujemy problemy klientów, ale też możemy efektywniej opracowywać szkolenia i przystępne procedury dla doradców. W efekcie znacząco poprawia to jakość obsługi. 

Z narzędzia korzysta już m.in. kilkuset doradców Voice Contact Center, liderzy zespołów i konsultanci wsparcia. Pierwsze uruchomienie systemu Boromir miało miejsce w projekcie Allegro CX. Od czasu premiery system został już wdrożony na kilku kolejnych projektach prowadzonych przez VCC. 

Jak wynika z danych Voice Contact Center, wykorzystanie narzędzia wpłynęło na skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź o połowę i pozwoliło zredukować liczbę godzin kadry potrzebnych na obsługę zapytań o ponad 1/3. Przełożyło się to na znaczący wzrost rentowności wielu projektów. 

W ramach tegorocznej edycji Polish Contact Center Awards nagrodzono także Katarzynę Pianko-Szlachtę z Voice Contact Center w kategorii Najlepszy Trener, oraz wyróżniono projekt prowadzony przez spółkę „Pacjent, nie klient” w kategorii Najlepsza współpraca partnerska

Nagrody polskiej branży contact center przyznawane są od 1998 roku. To największy tego typu projekt branżowy zainicjowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Stanowi on kontynuację konkursów Telemarketer Roku i Nagroda Złotej Słuchawki.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.