Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuterią
Pandemia koronawirusa sparaliżowała całą branżę ślubną. Obroty spadły drastycznie, a firmy starają się uratować biznes – oraz, przede wszystkim, zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo. W tej sytuacji odnalazł się producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria, który oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Spotkanie z konsultantem online umożliwia obejrzenie obrączek i pierścionków podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.
Większość uroczystości ślubnych, ze względu na niemożność zorganizowania wesela przy obecnych restrykcjach epidemiologicznych, przenoszona jest na później. Nie dotyczy to jednak zaręczyn, które z powodzeniem odbywają się w zaciszu domowym. – Pierścionki zaręczynowe nadal zamawiane są chętnie, nie widzimy spadku sprzedaży w tym segmencie. Z obrączkami jest nieco inaczej, aczkolwiek wiele osób woli je zamówić dużo wcześniej, gdyż produkcja zajmuje kilkanaście dni – komentuje Paweł Podgrudny, współzałożyciel Auroria.
Przede wszystkim bezpieczeństwo
Mimo otwarcia galerii handlowych i większości sklepów, wraz ze stopniowym odmrażaniem gospodarki, odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa pozostają te same – ograniczyć do minimum wyjścia z domu i kontakty z osobami spoza gospodarstwa domowego. Chcąc ułatwić to zadanie przyszłym narzeczonym i małżonkom, Auroria wymyśliła sposób, który pozwoli uniknąć dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą – zachowując jednak doświadczenie z salonu z biżuterią i wsparcie sprzedawcy na żywo.
Właściciele wierzą, że rozwiązanie to sprawdzi się również po pandemii, ze względu na jego wygodę. – Wirtualna wizyta umożliwia spotkanie w wybranym miejscu i czasie.
Zapewnia możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Specjalne kamery pokazują zbliżenie na detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. To doświadczenie nieporównywalne do standardowych zakupów online – mówi Paweł Podgrudny.
Nowe technologie wspierają rzemiosło
Auroria to polska marka oferująca pierścionki zaręczynowe z brylantami i obrączki ślubne, które wykonywane są w poznańskiej manufakturze. Auroria.pl od lat realizuje strategię łączenia tradycyjnego jubilerstwa z nowymi technologiami, oferując jedną z najbardziej rozbudowanych prezentacji produktu w sklepie internetowym obejmującą wideo i zdjęcia.
Obecnie realizuje projekt mający na celu opracowanie oprogramowania do projektowania i modelowania przestrzennego oraz tworzenia biżuterii z wykorzystaniem technologii druku 3D oraz machine learning. Fundusz czysta3.vc zainwestował w ten innowacyjny projekt milion złotych.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.