Komunikaty PR

Bricomarché otwiera swój 181. sklep w Nysie

2022-07-28  |  11:12
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Bricomarché, jedna z wiodących sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”, stawia kolejny krok w ogólnopolskiej ekspansji. 27 lipca br. Bricomarché otwiera w Nysie swój 181. sklep. Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów ogrodniczych, dekoracyjnych, gospodarstwa domowego, majsterkowania i budowlanych, oferowanych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Bricomarché to nie tylko nowe możliwości zakupowe – wśród korzyści dla mieszkańców jest także szereg akcji społecznych Muszkieterów, a dla miasta dodatkowy zastrzyk finansowy w postaci większych wpływów podatkowych.

Bo „Dom to nasza wspólna pasja”

Pod względem obrotów sieć Bricomarché jest liderem w kategorii supermarketów typu „dom i ogród” i nieustannie umacnia swoją pozycję na lokalnych rynkach. Każdy sklep szyldu to oddzielna spółka, którą prowadzą niezależni polscy przedsiębiorcy, decydujący o kierunkach rozwoju swojego biznesu. W sklepie przy ul. Asnyka 9 w Nysie dostępnych będzie około 30 tys. produktów. Klienci będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły od lokalnych dostawców, m.in. rośliny, a także skorzystać z usług, takich jak szybki odbiór Click&Collect, cięcie blatów oraz transport zamówionego towaru. Z okazji otwarcia właściciele sklepu przygotowali dla swoich klientów i ich dzieci liczne atrakcje, m.in. konkurs z nagrodami, pokaz gotowania na żywo oraz upominki.

– Cieszą nas sukcesy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje biznesy pod szyldem Bricomarché. Właściciele placówki w Nysie z powodzeniem prowadzą w regionie już trzy inne sklepy sieci i przymarketową stację paliw, co potwierdza skuteczność naszego modelu biznesowego. Jednocześnie na początku września otworzą swój kolejny sklep Bricomarché w Lubrzy koło Prudnika. Lokalny rozwój sklepów oznacza dla okolicznych mieszkańców nie tylko lepszy dostęp do najważniejszych kategorii artykułów do domu i ogrodu, ale przekłada się też na nowe miejsca pracy oraz zyski podatkowe dla samorządów. Ponadto, nasi przedsiębiorcy angażują się w szereg działań dobroczynnych i realnie pomagają swoim lokalnym społecznościom. Grupa Muszkieterów i jej szyldy nieustannie cieszą się powodzeniem wśród klientów, a my dokładamy wszelkich starań, by proponowaną ofertą jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Na dzień otwarcia właściciele przygotowali moc atrakcji dla wszystkich odwiedzających, w tym tych najmłodszych. Mogą oni skorzystać z zabawy na dmuchanym zamku, a ich rodzice wziąć udział w gotowaniu na żywo z marką Ambition. Swoje rozstrzygnięcie będzie miał też konkurs z profilu na Facebooku, w którym do wygrania były rower i deskorolka elektryczna.

Bricomarché w Nysie działa od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00 i w niedziele handlowe między 10.00 i 18.00. Powierzchnia sklepu liczy ok. 1600 mkw. Obok głównej hali zakupowej usytuowano wiatę ogrodową o powierzchni 600 mkw. i wiatę budowlaną na 800 mkw.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Nysie:

  • Adres sklepu: ul. Asnyka 9, 48-300 Nysa
  • Godziny otwarcia: poniedziałek–sobota: 7.00–20.00, niedziele handlowe: 10.00–18.00
  • Akceptowane formy płatności: karta płatnicza, blik oraz gotówka (złoty, korona czeska, euro)
  • Liczba miejsc parkingowych: 120 aut

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać ich potrzeby i na nie odpowiadać. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.