Bricomarché otwiera swój 181. sklep w Nysie
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Bricomarché, jedna z wiodących sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”, stawia kolejny krok w ogólnopolskiej ekspansji. 27 lipca br. Bricomarché otwiera w Nysie swój 181. sklep. Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów ogrodniczych, dekoracyjnych, gospodarstwa domowego, majsterkowania i budowlanych, oferowanych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Bricomarché to nie tylko nowe możliwości zakupowe – wśród korzyści dla mieszkańców jest także szereg akcji społecznych Muszkieterów, a dla miasta dodatkowy zastrzyk finansowy w postaci większych wpływów podatkowych.
Bo „Dom to nasza wspólna pasja”
Pod względem obrotów sieć Bricomarché jest liderem w kategorii supermarketów typu „dom i ogród” i nieustannie umacnia swoją pozycję na lokalnych rynkach. Każdy sklep szyldu to oddzielna spółka, którą prowadzą niezależni polscy przedsiębiorcy, decydujący o kierunkach rozwoju swojego biznesu. W sklepie przy ul. Asnyka 9 w Nysie dostępnych będzie około 30 tys. produktów. Klienci będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły od lokalnych dostawców, m.in. rośliny, a także skorzystać z usług, takich jak szybki odbiór Click&Collect, cięcie blatów oraz transport zamówionego towaru. Z okazji otwarcia właściciele sklepu przygotowali dla swoich klientów i ich dzieci liczne atrakcje, m.in. konkurs z nagrodami, pokaz gotowania na żywo oraz upominki.
– Cieszą nas sukcesy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje biznesy pod szyldem Bricomarché. Właściciele placówki w Nysie z powodzeniem prowadzą w regionie już trzy inne sklepy sieci i przymarketową stację paliw, co potwierdza skuteczność naszego modelu biznesowego. Jednocześnie na początku września otworzą swój kolejny sklep Bricomarché w Lubrzy koło Prudnika. Lokalny rozwój sklepów oznacza dla okolicznych mieszkańców nie tylko lepszy dostęp do najważniejszych kategorii artykułów do domu i ogrodu, ale przekłada się też na nowe miejsca pracy oraz zyski podatkowe dla samorządów. Ponadto, nasi przedsiębiorcy angażują się w szereg działań dobroczynnych i realnie pomagają swoim lokalnym społecznościom. Grupa Muszkieterów i jej szyldy nieustannie cieszą się powodzeniem wśród klientów, a my dokładamy wszelkich starań, by proponowaną ofertą jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Na dzień otwarcia właściciele przygotowali moc atrakcji dla wszystkich odwiedzających, w tym tych najmłodszych. Mogą oni skorzystać z zabawy na dmuchanym zamku, a ich rodzice wziąć udział w gotowaniu na żywo z marką Ambition. Swoje rozstrzygnięcie będzie miał też konkurs z profilu na Facebooku, w którym do wygrania były rower i deskorolka elektryczna.
Bricomarché w Nysie działa od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00 i w niedziele handlowe między 10.00 i 18.00. Powierzchnia sklepu liczy ok. 1600 mkw. Obok głównej hali zakupowej usytuowano wiatę ogrodową o powierzchni 600 mkw. i wiatę budowlaną na 800 mkw.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Nysie:
- Adres sklepu: ul. Asnyka 9, 48-300 Nysa
- Godziny otwarcia: poniedziałek–sobota: 7.00–20.00, niedziele handlowe: 10.00–18.00
- Akceptowane formy płatności: karta płatnicza, blik oraz gotówka (złoty, korona czeska, euro)
- Liczba miejsc parkingowych: 120 aut
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać ich potrzeby i na nie odpowiadać. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.