Bricomarché otwiera swój 181. sklep w Nysie
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Bricomarché, jedna z wiodących sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”, stawia kolejny krok w ogólnopolskiej ekspansji. 27 lipca br. Bricomarché otwiera w Nysie swój 181. sklep. Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów ogrodniczych, dekoracyjnych, gospodarstwa domowego, majsterkowania i budowlanych, oferowanych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Bricomarché to nie tylko nowe możliwości zakupowe – wśród korzyści dla mieszkańców jest także szereg akcji społecznych Muszkieterów, a dla miasta dodatkowy zastrzyk finansowy w postaci większych wpływów podatkowych.
Bo „Dom to nasza wspólna pasja”
Pod względem obrotów sieć Bricomarché jest liderem w kategorii supermarketów typu „dom i ogród” i nieustannie umacnia swoją pozycję na lokalnych rynkach. Każdy sklep szyldu to oddzielna spółka, którą prowadzą niezależni polscy przedsiębiorcy, decydujący o kierunkach rozwoju swojego biznesu. W sklepie przy ul. Asnyka 9 w Nysie dostępnych będzie około 30 tys. produktów. Klienci będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły od lokalnych dostawców, m.in. rośliny, a także skorzystać z usług, takich jak szybki odbiór Click&Collect, cięcie blatów oraz transport zamówionego towaru. Z okazji otwarcia właściciele sklepu przygotowali dla swoich klientów i ich dzieci liczne atrakcje, m.in. konkurs z nagrodami, pokaz gotowania na żywo oraz upominki.
– Cieszą nas sukcesy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje biznesy pod szyldem Bricomarché. Właściciele placówki w Nysie z powodzeniem prowadzą w regionie już trzy inne sklepy sieci i przymarketową stację paliw, co potwierdza skuteczność naszego modelu biznesowego. Jednocześnie na początku września otworzą swój kolejny sklep Bricomarché w Lubrzy koło Prudnika. Lokalny rozwój sklepów oznacza dla okolicznych mieszkańców nie tylko lepszy dostęp do najważniejszych kategorii artykułów do domu i ogrodu, ale przekłada się też na nowe miejsca pracy oraz zyski podatkowe dla samorządów. Ponadto, nasi przedsiębiorcy angażują się w szereg działań dobroczynnych i realnie pomagają swoim lokalnym społecznościom. Grupa Muszkieterów i jej szyldy nieustannie cieszą się powodzeniem wśród klientów, a my dokładamy wszelkich starań, by proponowaną ofertą jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Na dzień otwarcia właściciele przygotowali moc atrakcji dla wszystkich odwiedzających, w tym tych najmłodszych. Mogą oni skorzystać z zabawy na dmuchanym zamku, a ich rodzice wziąć udział w gotowaniu na żywo z marką Ambition. Swoje rozstrzygnięcie będzie miał też konkurs z profilu na Facebooku, w którym do wygrania były rower i deskorolka elektryczna.
Bricomarché w Nysie działa od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00 i w niedziele handlowe między 10.00 i 18.00. Powierzchnia sklepu liczy ok. 1600 mkw. Obok głównej hali zakupowej usytuowano wiatę ogrodową o powierzchni 600 mkw. i wiatę budowlaną na 800 mkw.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Nysie:
- Adres sklepu: ul. Asnyka 9, 48-300 Nysa
- Godziny otwarcia: poniedziałek–sobota: 7.00–20.00, niedziele handlowe: 10.00–18.00
- Akceptowane formy płatności: karta płatnicza, blik oraz gotówka (złoty, korona czeska, euro)
- Liczba miejsc parkingowych: 120 aut
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać ich potrzeby i na nie odpowiadać. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.