Brother dodaje nowe modele do serii TD
Warszawa, 9 marca 2023 r. – Firma Brother rozszerzyła swoją ofertę o 5 profesjonalnych drukarek etykiet. Modele TD-2020A, TD-2125N, TD-2135N, TD-2125NWB oraz TD-2135NWB umożliwiają sprawny wydruk oznaczeń, opasek na rękę i dwucalowych paragonów. Urządzenia TD-2000 sprawdzą się w sektorze handlu detalicznego, magazynowania, logistyki, produkcji oraz opiece zdrowotnej.
Nowe modele drukarek oznaczeń termicznych w portfolio Brother zapewniają wysoką prędkość druku, nawet do 152,4 mm/s w rozdzielczości 203dpi (TD-2020A, TD-2125N, TD-2125NWB) oraz 300dpi (TD-2135N i TD-2135NWB). Urządzenia z serii TD łączą w sobie potwierdzoną sprawność drukarek biurkowych z zupełnie nowym poziomem efektywności. Dodatkowo posiadają profesjonalne oprogramowanie do tworzenia oznaczeń. Nowe kompaktowe i łatwe w obsłudze drukarki etykiet, które obsługują wiele rodzajów nośników, zapewniają podłączenie dzięki standardowo zainstalowanym portom USB i RS232C.
TD-2125N, TD-2135N, TD-2125NWB oraz TD-2135NWB mogą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesu poprzez dodanie opcjonalnego wyświetlacza z panelem dotykowym, czy odklejaka etykiet. Te urządzenia sprawdzą się w firmach, w których liczy się szybkość druku oraz bezkompromisowość w kwestii jakości drukowania oznaczeń termicznych.
Więcej szczegółów i kompletna specyfikacja techniczna produktów z serii TD dostępne są na stronie www.brother.pl.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.